یادداشتهای من

دفترچه یادداشت یه خانم متولد اوایل دهه 50

یادداشتهای من

دفترچه یادداشت یه خانم متولد اوایل دهه 50

۷۹۴ - پول

- به تازگی ارتباطم با دو نفر از دوستانم سر پول قطع شد

- نفر اول کسی بود که به من گفت اگر پول میخوای به من بگو و من بهش گفتم و یکهو دیگه هیچ تکست و تلفن منو جواب نداد و همین

- نفر دوم کسی بود که به یه مشکلی خورد و من بهش پول دادم و تاکید کردم سر وفت بهم برگردونه ولی اون مریض شد و نتونست و من خیلی تحت فشار بودم و بعد از دوماه یه بار صدام در اومد و بهش تکست دادم و گله گذاری کردم اون هم زنگ زد و بهم و یه جورایی دعوامون شد و همین .

- داشتم فکر میکردم اگه قرار بود با این دومی هم قطع رابطه کنم خوب بود مثل دوست اولی همون موقع که ازم پول خواست قطع رابطه میکردم نه اینکه پول رو بدم و دیر بهم بده و دعوامون بشه و بعد برگردیم همون جای اول

- ماجراها خیلی مفصل تر از اینه ولی من خلاصه گفتم . تازیگها حوصله تعریف کردن داستانهام رو ندارم و ازش میگذرم

نظرات 4 + ارسال نظر
منجوق دوشنبه 28 بهمن 1398 ساعت 13:19 http://manjoogh.blogfa.com/

به نظرم کسی که قرض میگیره و پس نمیده و به خاطر اون رابطه ای رو خراب میکنه در واقع قیمت خودش را تعیین کرده است.

طرف مریض شد و نتونست کار بکنه و پول رو سر موقع پس بده . اینو متوجه شدم ولی فشار زیادی روی من بود و تا جایی که تونستم باهاش راه اومدم ولی از حد من بدر شد فشارها

Taraaaneh شنبه 26 بهمن 1398 ساعت 22:50

چقدر بده که دوستیها اینطوری سر پول بهم میخوره.اونهم توی دیار غربت

آره تا مدتها روحیه ام خراب شد ولی خب چه میشه کرد؟

شادی شنبه 26 بهمن 1398 ساعت 03:54 http://setarehshadi.blogsky.com/

از قدیم گفتن :
مال خویش را به دست غیر نده
که وقت ستاندن کم از گدایی نیست

واقعا

زری شنبه 26 بهمن 1398 ساعت 02:51 http://maneveshteh.blog.ir

ای بابا چقدر بد! من خدا روشکر تجربه ی هیچ کدام را نداشتم یعنی پول قرض نگرفته ام اما قرض چندین باری به دوستان مختلف داده و بهم پس داده اند:))
خب میدونی درسته هر دو دلگیری سر پول هست اما حس های آدم فرق داره اولی ادم حس میکنه مورد اعتماد و محبت واقع نشده و در حالت دوم ادم فکر میکنه از محبتش سواستفاده شده:(

باز من اولی رو ترجیح میدم . در بدترین شرایط روحی پولم رو پس نداد و باهام هم دعوا کرد دیگه خیلی زور داشت

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.