یادداشتهای من

دفترچه یادداشت یه خانم متولد اوایل دهه 50

یادداشتهای من

دفترچه یادداشت یه خانم متولد اوایل دهه 50

۷۸۹ - لاک و بقیه قضایا

- خب من به لاک علاقه دارم . البته از اول نداشتم ولی تازگیها علاقه پیدا کردم ولی برای خیلی سخته زدنش . راستش زدنش سخت نیست . اینکه باید بعدش نیم ساعت بی حرکت یه جا بشینم عذاب آوره اما از وقتی این سری اومدم کانادا یه اتفاقی میفته که مجبورم لاک بزنم . ناخونام به طرز عجیبی میشکنه . یعنی لازم نیست بلند باشه تا بشکنه حتی اگه از ته هم بگیرمشون به محض اینکه به جایی بخوره از وسط هم میشکنه . این شکستن به صورت یه خط روش باقی می مونه و وقتی اون قسمت بلند میشه میاد جلو لب پر میشه و از گوشه اش میشکنه و خلاصه بلای بدی سرم میاره . وقتی لاک میزنم این اتفاق نمیفته و بین این لاک زدن تا لاک بعدی که پاکش میکنم میبینم ناخونام سالم هستن . البته اینو هم بگم که من خیلی خوب لاک میزنم و اگه همون ۱۰ دقیقه اول بتونم سر جام بند بشم و گند نزنم بهش لاکهام نزدیک یک هفته سالم می مونن و راحتم .

- دیروز پروژه کلاسم رو به نحو کاملا نامطلوب خودم تحویل دادم و از اینکه خوب نبود ناراحتم ولی از اینکه تموم شد خوشحالم و یه باری از روی دوشم برداشته شد . البته بازم باید کلاس برم ولی خب تا شروع ترم جدید یه نفسی میکشم . 

- شرکت خوبه و به کوب دارم کار میکنم ولی کارش خوبه و راضی هستم خدا رو شکر .

سلامت باشین 

نظرات 4 + ارسال نظر
moji دوشنبه 2 دی 1398 ساعت 22:27

سلام صبح بخیر خوبی حالت چطوره / من درست کم مینویسم ولی هر روز میام بهت سر میزنم .
هوا سرد شده اینجا /
میخوام برم تهران چند روزی بگردم /
روز خوبی داشته باشید

ای بابا الان موقع گشتن تو تهران نیست با اون هوای آلوده اش .
ممنون که بهم سر میزنی

فری دوشنبه 2 دی 1398 ساعت 12:26

ویتامین دی بدنتون کمه

اینحا معمولا همه کمبود ویتامین دی دارن . عجیب نیست . ممنون از تذکرتون

سهیلا چهارشنبه 27 آذر 1398 ساعت 02:49 http://Nanehadi.blogsky.com

عاشق لاک هستم

ملت بلاگ جمعه 22 آذر 1398 ساعت 00:50 https://is.gd/WWVPbg

سلام
شما خیلی خیلی گلی
سرویس وبلاگدهی ملت بلاگ برای ساخت وبلاگ رایگان فارسی برای حمایت از زبان شیرین پارسی در پهنای اینترنت پا به عرصه نهاد و امید بتوان گامی هر چند کوچک برای اثر بخشی زبان پارسی در جهانیان انجام داد.

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.