یادداشتهای من

دفترچه یادداشت یه خانم متولد اوایل دهه 50

یادداشتهای من

دفترچه یادداشت یه خانم متولد اوایل دهه 50

۷۸۸ - هفته ای که گذشت

- دوستم مریض شده بود . یعنی از آنفولانزا شروع شد ولی به مشکل ریه بدجور خورد و سه شب بیمارستان خوابید و دوشنبه اومد خونه . طبق معمول هممون هم بی کس و کار هست و من دوشنبه از سر کار که اومدم خونه یه کم غذا ذرست کردم و رفتم خونشون . خب تازه از بیمارستان اومده بود و خونه هم خیلی بهم ریخته بود و خودش هم خیلی حالش بد بود . یه کم خونه اش رو جمع و جور کردم و اومدم خونه . فرداش رفتم یک کم خرید برای خونه کردم و اومدم خونه . روز بعدش کلاس داشتم و دیر رسیدم . روز بعدش یه کم غذا نیمه آماده کردم و رفتم خونه اش که دیدم خوشبختانه هم خودش رو به راهه و هم زندگیش به روال برگشته . شب بعدش یه جلسه آنلاین کاری داشتم و اینطوری شد که در هفته ای که گذشت حتی یک شب بعد از کار خونه نیومدم و بیکار نبودم . شنبه دیدم نا ندارم و با اینکه صبحش رفتم دخترم رو جایی رسونده بودم دیگه بقیه اش رو سعی کردم به استراحت بگذرونم . البته نه کامل چون فقط حدود دو ساعت داشتم اتو میزدم ولی دیگه خیلی به کوب کار نکردم . 

- میگم بالای دوساعت اتو میزدم برای اینه که حتما جلوی تلویزیون و در حال فیلم دیدن اتو میزنم و یکی و نصفی فیلم دیدم باهاش . اولش بقیه فیلم ZOO KEEPER'S WIFE‌رو دیدم و بعد هم فیلم ELIZABETH  . 

- من معمولا لاک میزنم ولی کم رنگ و رنگهای روشن . پوست پیازی یکی ازرنگهای مورد علاقه من برای لاک هست . هفته گذشته هوس کردم لاک قرررررمز بزنم . یه بار زدم و هم خیلی بد زدم و هم بعدش دستم رو زدم این طرف و اونطرف گند زده شد و پاکش کردم . روز بعدش دوباره زدم و همون اتفاقها افتاد و باز پاکش کردم . اما از رو نرفتم و امروز یه کم متمدنانه وقت گذاشتم برای خودم و لاک رو با دقت زدم و صبر کردم خشک بشه و هورااااا الان من لاک قرررررمز دارم . 

- اون جلسه آنلاینی که داشتیم باعث شد من یه مقدار روی پروژه قدیمیم مجبور بشم کار کنم که مثلا الان دارم کار میکنم !!! و همینطور پروژه کلاسم رو باید تحویل بدم و میبینین که دارم روشون کار میکنم 

نظرات 1 + ارسال نظر
مجتبی پنج‌شنبه 21 آذر 1398 ساعت 09:23

چرا لاک میزنی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟///
مثل قبل نیستی کم پیدایی

مینویسم چرا لاک میزنم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.