یادداشتهای من

دفترچه یادداشت یه خانم متولد اوایل دهه 50

یادداشتهای من

دفترچه یادداشت یه خانم متولد اوایل دهه 50

785 - روزهای زندگی

- روزها میان و میرن و راستش وضعیتم با سال گذشته که قابل مقایس نیست که هیچی از یک ماه پیش هم بهتره .

- خودم نمیدونم چطور اون روزا رو گذروندم ولی الان خیلی شرایطم بهتره و حس میکنم دارم انرژی میگیرم . الان عصر یکشنبه است و من از دیروز بدون وقفه کار کردم و کلی کار انجام دادم و خیلی حس خوبی دارم . دیروز از صبح اول وقت دخترم رو بردم امتحان آیلتس بده بعد محلش دور بود همونجا رفتم دوتا فروشگاه . یه چیزی باید تو هوم دیپو پس میدادم ویه چیزایی میگرفتم انجام دادم و دیدم باز وقت دارم رفتم والمارت و چند تا چیز هم اونجا خریدم . بعد با همکارهای سابقم قرار داشتیم رفتم اونجا و طبق معمول ازشون کلی انرژی گرفتم . بعد رفتم دنبال دخترم و برش داشتم و بعد گفت اونم خرید وسایل هنری داره بردمش فروشگاه deseress . توی این فروشگاه همیشه یه پازل نیمه کاره هست که من تا میرسم میرم سرش . خلاصه زیاد ازش نمونده بود اونو تموم کردم و اومدیم خونه . من ظهر گرفتم خوابیدم و بعد پا شدم به شستن طبقه های یخچال و تمیز کردن داخلش و لباس شستن . تا شب این کارا تموم شد . امروز که یکشنبه باشه رفتم با blower  پارکینگ رو تمیز کردم که خیلی کثیف بود و البته خیلی از خاک و آشغالش اومد نشست روی من . بعد با همون برگهای حیاط رو جمع کردم و کیسه کردم و از شدت کثیفی یه دوش گرفتم و رسیدم به نظافت خونه ُ کارهای بانکی آنلاین چه کانادایی و چه ایرانی . خلاصه احساس کردم کلی انرژی دارم و واقعا هم کلی کار کردم . الان هم که یکشنبه شب هست یه مقدار اتو دارم که معمولا میز اتو رو میبرم جلوی تلویزیون و در حال فیلم دیدن اتو میزنم . 

-سریال house of card ‌رو با بچه ها شروع کردیم و خیلی ازش خوشمون اومده . وقتایی که اونا نیستن من فیلم میبینم و وقتی با هم هستیم اون سریال رو میبینم . دیروز هم یه فیلم دیدم به اسم  Holiday in the Wild   که اصلا انتظار نداشتم به غیر کلیشه های همیشگی باشه ولی خیلی بهتربود و کلی از دیدن صحنه های طبیعی در افریقا و حیوانهای اونجا لذت بردم البته خود فیلم هم جالب بود . 

- خوش باشین 

نظرات 5 + ارسال نظر
مجتبی جمعه 8 آذر 1398 ساعت 01:21 http://M-z2016.blogsky.com

دوست دیگه از من گذشته پیر شدم رفت

مجتبی جمعه 8 آذر 1398 ساعت 01:15 http://M-z2016.blogsky.com

سلام کرمانشاه هنوز نت قطع حوصلم سر رفته اینستاگرام ندارم

اوخی

مجتبی چهارشنبه 6 آذر 1398 ساعت 13:36 http://M-z2016.blogsky.com

کجایی چرا نیستی خوبی . حالت چطوره چکار میکنی

هستم . الان مینویسم

مجتبی دوشنبه 4 آذر 1398 ساعت 12:59 http://M-z2016.blogsky.com

فیلم صحنه بد نداشته باشد

نه نترس چشم و گوشت رو باز نمیکنه

مجتبی دوشنبه 4 آذر 1398 ساعت 05:51

سلام دختر حالت چطوره خوبی همه چه اینترنت قطع . دیگه همین هم به زور وصل

میدونم اینترنت رو به چه وصعی در آورده بودن .

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.