یادداشتهای من

دفترچه یادداشت یه خانم متولد اوایل دهه 50

یادداشتهای من

دفترچه یادداشت یه خانم متولد اوایل دهه 50

784 - شانه های سبکتر

- یه مقداری بار از روی دوشم برداشته شده و احساس سبکی روی شونه هام میکنم . کلاسی که میرم داره تموم میشه یعنی فقط دو سه هفته مونده ولی این هفته امتحان داریم و مثلا دارم براش میخونم .  البته وقتی آدم درس رو باز میکنه یاد وبلاگ تقریبا تخته شده اش هم میفته 

- شرکت قبلی هنوز بدهیم رو نداده و کارشون خیلی خیلی زشته ولی کاریش هم نمیتونم بکنم . هر هفته یه مقدار کارهای خونه رو میکنم که همیشه هست ولی خب اوضاع هی بهتر و آرومتر میشه. البته همه کارهای خونه رو خودم نمیکنم مثلا هفته گذشته به پسرم گفتم انباری رو مرتب بکنه . دخترم یه مقدار نظافت کرد و خودم هم که به کارهای دیگه رسیدم . 

- این کلاسم تموم بشه باید یه کورس دیگه بردارم ولی دارم سعیم رو میکنم که اون کورس رو بپیچونم . از گذروندنش ناراحت نیستم ولی کورس گرونیه و زورم میاد پولش رو بدم . 

- نذر باید بکنم اون کورس رو بپیچونم و یه مقدار ریلکس بشم . 

- هوا سرد شده بدجور . تا منفی ۱۹ رو که دیدم . خوشبختانه ماشین دارم و مشکلی در رفت و آمد ندارم .

نظرات 5 + ارسال نظر
مجتبی جمعه 8 آذر 1398 ساعت 01:25 http://M-z2016.blogsky.com

اره خیلی ها دستگیر کردن الان دقبقا دو هفته نت قطع فکرش بکن کمترین نیاز ادم قطع میکنند

نمیدونم چی بگم . اسمشونو آدم هم نمیشه گذاشت

مجتبی دوشنبه 4 آذر 1398 ساعت 13:01 http://M-z2016.blogsky.com

اوضاع اروم شد یعنی دارن خونه به خونه همه دستگیر میکنند شبکه اجتماعی هم قطع

واقعا دارن دستیر میکنن ؟

ترانه یکشنبه 3 آذر 1398 ساعت 06:05 http://Taraaaneh. Blogsky.com

خسته نباشی. معلومه سرت حسابی شلوغه. کار و کورسهایی که باید بگذرونی و سد و سامان دادن به خونه و مسیولیت بچه ها. مهاجرت سخته. مواطب خوت باش

بله ترانه جان سخته و توی سن بالاتر سخت تره .

مجتبی دوشنبه 27 آبان 1398 ساعت 22:09

سلام صبح بخیر شما چرا تنت بلرزه ؟
برای خودت خارج صفا کن /
شما اینجا فامیل دارید؟:

همه کسانی که دوستشون دارم به غیر از بچه هام ُ ایران هستن . معلومه که تنم میلرزه

مجتبی یکشنبه 26 آبان 1398 ساعت 06:11

سلام اوضاع بهم ریخته . بیچاره شدیم رفت خوش بحالتان در رفتی

نگو تر خدا تنموم اینجا داره میلرزه دستمون هم به هیچ جا بند نیست

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.