یادداشتهای من

دفترچه یادداشت یه خانم متولد اوایل دهه 50

یادداشتهای من

دفترچه یادداشت یه خانم متولد اوایل دهه 50

783 - خسته

- خبر خاصی نیست جز اینکه توی شرکت جدید زیر ذره بین هستیم و دست زدن و حتی نگاه کردن به موبایل قدغنه . باز کردن سایت برای کار شخصی امکان نداره و حرف هم نباید با هم بزنیم . در حقیقت برای این آخری تذکر گرفتم . به هر حال برده داری مدرن رو میشه توی شرکتهای اینجا دید . 

- از شرکت قبلی یه چک گرفتم و هنوز ۴ تاش مونده ولی بر خلاف انتظارم از شرکت جدید و بابت ده روز کار حقوق گرفتم که خیلی خوشحال شدم بابتش و با این دوتا چک مقداری از بدهکاریهام رو دادم اما هنوز خیلی مونده . 

- الکی خسته ام 

نظرات 6 + ارسال نظر
moj پنج‌شنبه 23 آبان 1398 ساعت 22:56

سلام صبح بخیر
بنزین بازم گران شده ...و.

وای دلم تو ایرانه . چه خبر شده ؟!!!!

مجی سه‌شنبه 21 آبان 1398 ساعت 22:13

سلام صبح بخیر مهربان خانمی حالت چطور ؟
چه خبر چکار میکنی رو به راهی /
میگم هوا سرد شده اونجا ؟

ممنون از احوالپرسیهای همیشگیت . خیلی سرد شده

مجی شنبه 18 آبان 1398 ساعت 21:48

سلام صبح بخیر
حالت چطور>/
فکر کنم هوا سرد شده اونجا ؟اشکال ندارد به کار هم عادت میکنی /

آره خیلی سرد شده و به قول زویا پیرزاد عادت میکنیم

ترانه چهارشنبه 15 آبان 1398 ساعت 14:54 http://taraaaneh.blogsky.com

خب اینکه زمان کار نباید با موبایل کار کنید و ..غیره قابل درکه. ولی اینکه حتی نباید حرف بزنید باهم؟ مگه کودکستانه؟

دیگه چکار کنم ترانه جان ؟

زری سه‌شنبه 14 آبان 1398 ساعت 03:30

واقعا؟؟؟!!! خب اینکه خیلی سخته؟ طبیعیه اینهمه سخت گیری تو محیط کار؟ مرسومه آیا؟ هشت ساعت کار؟
نه بابا چی چی الکی خسته ای؟! خب معلومه آدم خسته میشه

گفتم که برده داری مدرنه

قدیری دوشنبه 13 آبان 1398 ساعت 23:36 http://www.ghadirinews.ir

سلام خسته نباشی. ای کاش صاحب شرکت ها، مدیریت شرکتشون رو به یک کسی میسپردن که حداقل تحصیلات مدیرتی داشته باشه و چیزهایی درباره نظریه های مختلف مدیریتی بدونه، نظریه هایی مثل ادهوکراسی، روابط انسانی،اقتضایی و .... اگه 2 واحد درس مبانی سازمان و مدیریت رو پاس میکردن شرکت ها جای بهتری بود مثل گوگل،آمازون، میکروسافت و .... به هرحال چاره ای نیست جز اینکه آرزوی موفقیت برات داشته باشم تو کار جدید.

بله ولی خب شرکت کوچیکه و طرف هم خانم رییس شرکته

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.