یادداشتهای من

دفترچه یادداشت یه خانم متولد اوایل دهه 50

یادداشتهای من

دفترچه یادداشت یه خانم متولد اوایل دهه 50

۷۸۰ -

- کم و بیش بالا تموم شد اما نه کامل . خیلی زودتر از این فکر میکردم تموم بشه ولی واقعا با وسواس و کیفیت خیلی بالا کار کرد و خیلی راضی بودم از کارش . کاش پول و وقتش رو داشتم حموم و آشپزخونه رو هم بازسازی میکردم .  هر دو خیلی خیلی قدیمی هستن ولی خب اگه پولش هم بود امکان بازسازیش نبود چون داریم توش زندگی میکنیم . باید ببینم سال دیگه بچه ها برای دانشگاه چکار میکنن شاید اصلا مجبور شدم خونه رو عوض کنم و برم جایی که به دانشگاهشون نزدیک تر باشه . البته اگه تورنتو باشن که نه منظورم اینه که اگه شهر دیگه ای توی همین اطراف باشن .

- یه پروژه دستم بود انقدر عوضش کردن سرویس شدم . آخرین ویرایشهاش افتاد توی این اسباب کشی که اصلا جا نداشتم بشینم کار کنم و خیلی طول کشید و رو اعصابم بود ولی امروز تقریبا تمومش کردم و قرستادم برای مهندس سازه که امیدوارم توی هفته آینده جوابم رو بده و دیگه کاملا تمومش کنم . یه بار فعلا از روی دوشم برداشته شد . 

- کلاس میرم تو کالج برای BIM ‌یا همون Building information Modeling استاد بسیار جوونی داریم ولی خیلی وارده و مسلط و علاقه به یاد دادن داره و باید همه کلاسها رو برم چون به نظرم میاد کلاس خیلی مفیدیه . 

- ترم بعد هم باید یه کورس آنلاین بردارم که نمیدونم چطوری میشه تا حالا کورس آنلاین نگذروندم . 

- شرکت اصلا خوب نیست . یه خانمی وارد شده که قبلا اینجا شاغل بوده و رفته و حالا دوباره برگشته و به همه کارفرماها میگه من منیجر هستم و خب بگه به من ربطی نداره اما برای اینکه به ما هم ثابت کنه منیجر هست ( که ما تا حالا اینو از صاحب شرکت نشنیدیم ) شده مثل آفتابه دار مسجد شاه و هر کاری میخواهیم بکنیم نظر بی ربطی میده که ثابت کنه اون همه کاره است . حال بهم زنه . امیدوارم زودتر یه کار خوب پیدا کنم .

نظرات 4 + ارسال نظر
مجیییی شنبه 20 مهر 1398 ساعت 22:03

کجایی دختر چرا کم پیدایی پس ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

نمیرسم بوخودا

گلی امیری چهارشنبه 17 مهر 1398 ساعت 01:58 http://gozaromr.mihanblog.com

سلام عزیزم
رشته مهندسی مکانیک اونجا کاربرد داره؟ شنیدم امریکا و کانادا خیلی رشته پرکاریه.
راستی خداروشکر کن که اونجا کارو درست انجام میدن حتی اگه طول بکشه اینجا همه سمبل کاریه و دزدی همه دارند از هم می دزدند از کارگر بنا و تعمیرکار گرفته تا رئیس و ذلک . اونوقت میگن اینجا سرزمین توحیده اونجا سرزمین کفر.!!!!!!!!!

مکانیک فکر کنم جزو رشته های خوبه اینجا ولی بازم مثل ایران بستگی به آدمش داره .

مجی سه‌شنبه 16 مهر 1398 ساعت 22:05

سلام
صبح بخیر .
دیگه هم شنیدم اونجا بری تو خیابان زود با دخترها دوست بشی بری گشت و گذار تفریح بری خانش پدرو مادر دختر هم کاری ندارن باهات .

خب اینجا پدره کاری با دوست پسر دخترش نداره اون دوست پسره هم وقتی پدر شد کاری با دوست پسر دخترش نداره . یه طرفه نیست مثل ایران

مجی دوشنبه 15 مهر 1398 ساعت 21:51

سلام دختر جان
عجب پس تو هم اونجا دنبال کاری /من شنیدم خارج که بری هر ماه بهت حقوق میدن بدون کار /
هوا چطور؟
اینجا که هنوز گرم

هر ماه حقوق میدن بدون کار ؟!!!! دیگه چی شنیدی در مورد خارج ؟!!! جل الخالق بیحود نیست همه دوست دارن برن خارج . اینجا برای یه سنتی که حقوق میدن شیره جونت رو میکشن . هوا کاملا خنک شده

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.