یادداشتهای من

دفترچه یادداشت یه خانم متولد اوایل دهه 50

یادداشتهای من

دفترچه یادداشت یه خانم متولد اوایل دهه 50

776 - شاسی بلند ... بلندتر ...

- من هیچوقت ماشین شاسی بلند نداشتم . بلند که هیچی ُ توی ایران تیبا داشتم که از کوتاه هم کوتاه تر بود . ماشینی که اینجا دارم هم یه سدان متوسطه . یعنی از این صندوق دارهای متوسط . 

دیروز اسباب کشی بود و اینجا خیلی رسمه که میری یه کامیون اجاره میکنی و میای خودت کارهات رو میکنی . من کامیون رو آنلاین اجاره کرده بودم و گفتم خب خودمون کارهاشو میکنیم بعد پشیمون شدم و بهشون گفتم دو نفر نیروی کمکی میخوام که گفتن نداریم و دیگه مجبور شدیم خودمون کارها رو بکنیم .

اما منظورم به روندن اون کامیون بود . حالا کامیون که میگم اندازه خاور که نبود نسبتا کوچیک بود ولی خب از ماشینهای متدوال بزرگتر . منم رفتم و گرفتمش و موقع رانندگی احساس کردم چقدر ابهت دارم   یعنی  یه نگاهی به این ماشین شاسی بلندهای اطرافم مینداختم که شما کوچولو ها چی میگین ؟ 

و اما جونم براتون بگه از اسباب کشی که من رسما جونم در اومد . از روز قبلش داشتیم بسته بندی میکردیم و تختها رو پسرم باز میکردم و خلاصه خونه محشر کبری بود . روزی که کامیون گرفتم دیگه داشتم به مرحله از هم گسیختگی میرسیدم از خستگی که موقع جابجایی وسایل توی پارکینگ خونه دوستم سرم رو محکم به جایی زدم و خیلی درد گرفت . دیگه همونجا زدم زیر گریه و پسرم منو بغل کرد و هی میگفت هیچی نیست ُ هیچی نیست انگار که بخواد یه بچه دوساله رو آروم کنه . 

-دیگه تا ساعت حدود یک وسایل بزرگ رو با کامیون جابجا کردیم و بعد رفتیم نهار و برگشتم خونه دوستم و پریدم یه دوش بگیرم که انقدر خسته و کثیف بودم که انگار از جهنم رفتم تو بهشت . دیگه یه کم خستگی در کردم و ادامه اسباب کشی با ماشین خودم و ادامه پیدا کرد تا احتمالا امروز بعد از کار برم و وسایل رو تموم کنم و نطافت کنم و بیام . 

- وام  جدید اپروو شده ولی خب این دفعه تا نهایی نشه خیالم راحت نمیشه . 

خوش باشین 

نظرات 4 + ارسال نظر
مجتبی پنج‌شنبه 7 شهریور 1398 ساعت 21:09 http://یب

http://jokkhand.blogfa.com/
این ببین این دختر هم شوهر کرد عجب روزگاری فقط من ماندم

خیلی باحالی

گلی چهارشنبه 6 شهریور 1398 ساعت 02:23 http://gozaromr.mihanblog.com

اونجا هم مثل اینجا وحشتناک رانندگی می کنند؟

وحشتناک که نه ولی قبلا بهتر رانندگی میکردن . الان موردهای عجیب هم میشه دید

مجتبی سه‌شنبه 5 شهریور 1398 ساعت 21:02

سلام صبح بخیر دختر /
تو هم فیلمی شدی برای خودت /
عجب داستانهایی داری/

فیلم اونم چه فیلمی ....

سحر دوشنبه 4 شهریور 1398 ساعت 07:37 http://roya-94.blogsky.com/

کدوم کشورین؟

کانادا

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.