یادداشتهای من

دفترچه یادداشت یه خانم متولد اوایل دهه 50

یادداشتهای من

دفترچه یادداشت یه خانم متولد اوایل دهه 50

775 - زندگی ...

- هستم و زندگی رو میگذرونم . کاش قلمم یک دهم خانم شین بود که بتونم در مورد یه چیز معمولی و پیش پا افتاده انقدر قشنگ بنویسم که خواننده تا آخر نوشته همراهی کنه اما خب من یه آدم معمولی هستم .

- کار توی شرکت بد نیست و طبق معمول همه دنیا کارفرماهایی داره به غایت خنگ که خودشونو صاحب نظر میدونن . یکیش گیر من افتاده که همش برام عکس میقرسته از یک سبک بخصوص از ساختمون و هر تیکه ساختمونش میخواد شبیه یکی از این عکسها باشه . آدم خوبیه ولی بعضی وقتا فکر میکنم ضرر نداره خفه اش کنم 

- مدیرمون خیلی بد برخورده ولی آدم خوبیه یه سوال ساده میکنم ازش شروع میکنه داد زدن ولی خوشبختانه نمیدونم چطوره که اصلا بهم استرس نمیده و وسط داد زدنش من لبخند میزنم . کارش خوبه و روابط زیادی داره مطمئن هستم اگه یه ذره اخلاق داشت الان یه شرکت بزرگ داشت ولی خب اخلاق نداره .

- چند شب پیش فیلم Three Billboards Outside Ebbing, Missouri رو با بچه ها دیدیم فیم بسیار تلخ و بسیار قشنگی بود .

- یه مدت از شرکت که میومدم خونه مینشستم سر پروژه شخصیم و واقعا خسته شدم .حالا پروژه که میگم نه اینکه واقعا یه چیز درست و حسابی باشه کارهای کوچیکه ولی بازم خسته ام کرد . خوشبختانه دیگه بهم ارجاع نشد چون اگه کار ارجاع بشه حتما قبول میکنم  . این تجربه رو از ایران دارم که قبل بچه دار شدنم تو خونه پروژه میگرفتم ولی بعدش دیگه قبول نکردم و بعد از سالها که خواستم این کارو بکنم دیگه ارتباطاتم رو از دست داده بودم . 

- خوابم میاد بدجور . شبتون بخیر

نظرات 3 + ارسال نظر
گلی شنبه 2 شهریور 1398 ساعت 23:52 http://gozaromr.mihanblog.com

سلام عزیزم خوبی
نمیدونم اونجا زندگی کردن چطوریه ؟ ادماش با ادمای اینجا از نظر اخلاقی چقدر تفاوت دارند .اما کلا از سروکله زدن با ادمها خسته شدم دوست دارم بعد از بازنشستگی برم تو یه روستا چندتا مرغ و خروس و گاو گوسفند داشته باشم بنظرم سروکله زدن با اونا خیلی بهتر از ادمهای زبون نفهمه

آدمهای همه جای دنیا یه جورن بهت اینو قول میدم .

مجی جمعه 1 شهریور 1398 ساعت 21:02

سلام شبت به خیر خوابهای خیلی خیلی خوبی ببینی / من که تازه بیدارشدم /میگم تو هم که همش کار میکنی برو بیرون دوری بزن تفریحی بکن/البته این یکی به خودم بگه

سلام . فعلا وقت و پول تفریح ندارم . شاید وقتی دیگر

»جی پنج‌شنبه 31 مرداد 1398 ساعت 20:47

کجاییییییییییییییییییییییییییییی

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.