یادداشتهای من

دفترچه یادداشت یه خانم متولد اوایل دهه 50

یادداشتهای من

دفترچه یادداشت یه خانم متولد اوایل دهه 50

774 - دوستی

- همونطور که گفتم اینجا دوست خیلی کم دارم . با آدمهای جدید تمایل ندارم خیلی قاطی بشم . البته معاشرت میکنم و آدمهای خوبی هم توشون هستن اما حس صمیمیت با کسی رو پیدا نکردم . 

امروز یه پیغام برای دوستی توی سوئد دادم . دوستی که تو دبیرستان با هم همکلاس بودیم و الان به لطف شبکه های مجازی توی گروه دبیرستانمون باز جمع شدیم .  پیغام طولانی بود و حوصله تایپ نداشتم و پیغام صوتی گذاشتم . بلافاصله پیغام داد که صدات خوب نیست ، چیزی شده ؟ راستش خیلی حال عجیبی شدم و بهش زنگ زدم . یه مقدار صحبت کردیم و همدلیش کلی برام ارزش داشت . بعدش فکر کردم دیگه نمیشه مثل دوستای دبیرستان پیدا کرد . البته مثال نقض حتما هست . مثلا ۱۰ سال پیش که وارد گروه ساختمان شرکت مپنا شدم فقط یه خانم توشون بود که ما ارتباطمون بیشتر بود و نهار با هم میخوردیم ولی تبدیل به دوستای خیلی صمیمی شدیم . بعضی جاها هم عقیده امون متفاوت بود اما بر طبق اصل حالا تعامل یا تمدن یا هر چی که اسمش هست میدونستیم که هر کی باید به عقاید دیگران احترام بگذاره .
الان هم توی این گرفتاری که برام پیش اومده یکی از دوستای قدیمیم داره یه کمک خیلی بزرگی بهم میکنه که برای اون دوهفته خونه اش رو که توش ساکن نیست در اختیارم میگذاره و خیلی بهم آرماش خاطر داده . البته با توجه به اینکه معمولا خونه اش رو کرایه میده باید بهش کرایه بدم ولی خواهش کردم دیرتر بدم که اون گفته حرفشو نزن . ولی حتی اگه دیرتر هم بهش کرایه بدم کمک خیلی بزرگیه برام .
روزگار میگذره ...

نظرات 4 + ارسال نظر
گلی چهارشنبه 30 مرداد 1398 ساعت 05:33 http://gozaromr.mihanblog.com

نیستی عزیزم چرا؟

خیلی سرم شلوغه

مج یکشنبه 27 مرداد 1398 ساعت 21:22

کجایی دختر چرا نیستی /
راستی از رزومه خبری نشد؟

نه والا خبری نشد
منم بدجور سرم شلوغه

رهآ شنبه 26 مرداد 1398 ساعت 07:12 https://ra-ha.blog.ir

دوستی که از روی صدا تشخیص بده حال آدم اکی نیس .. قطعن جز بهترین هاست.

الهی مشکلاتت حل بشه و روزهای پر از آرامش و حال خوبت برسه.

آره رها جان . جالبه که زیاد تماسی نداریم ولی به نظر من کمیت مهم نیست و کیفیت و عمق رابطه کهمه

مجتبی جمعه 25 مرداد 1398 ساعت 20:57

من که اصلا یادم نمیاد دبیرستان با کی هم کلاس بودم/
دیگه بجنب زود تر خونه کرایه کن برو همه بنگاهها سر بزن /

ای بی معرفت
چشم :))

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.