یادداشتهای من

دفترچه یادداشت یه خانم متولد اوایل دهه 50

یادداشتهای من

دفترچه یادداشت یه خانم متولد اوایل دهه 50

773 - کی برد فارسی

توی شرکت به کی برد فارسی دسترسی ندارم و الان یه فارسی نویس مجازی پیدا کردم که باهاش بنویسم .
کارم که همونه و از هیچی بهتره ولی فقط همین
یه مشکلی برام پیش اومده که واقعا نمیدونم چی بگم در موردش . وامی که اپروو شده بود کنسل شد و حالا اگه وام دومی درست بشه ( اگه ) محضر رفتن ۱۵ روز به تعویق میفته و خونه ای که توش هستیم اجاره رفته و باید تخلیه بشه و باید یه جا این وسط اقامت موقت داشته باشیم و احتمالا یه پنالتی به فروشنده خونه پرداخت بشه که دیرتر میریم محضر و این وسط یه اسباب کشی به کار و مخارجمون اضافه میشه و هزینه اجاره دو هفته برای سکونت . این در حالیه که در حال حاضر هم پولم کم میاد .
خب میتونین توی ماه محرم داستانهای منو به عنوان ذکر مصیبت به یاد بیارین

دیروز اورژانسی رفتم پیش دکترم و ازش خواهش کردم کلردیازپوکسایدم که مدتی بود تموم شده بود رو بنویسه تا بتونم شبها راحت بخوابم و دیشب خوابیدم و نصفه شب بیدار نشدم .

دو هفته اخیر صبحها ساعت ۶ پا میشدیم که دخترم به کار داوطلبیش برسه و خوشبختانه امروز روز آخرش بود . پسرم هم که مدتی بود دنبال کار بود و پیدا نمیکرد دیروز به یه مرکز کاریابی برای جوونها رفت و قرار شد کلاس براش بگذارن و بعد هم کمکش کنن که کار پیدا کنه . مسلما از بیکاری خیلی بهتره .

اگه میخواین بگین که همه چی درست میشه بهتون بگم که خودم میدونم درست میشه و معمولا موقعی درست میشه که هم جونی برای لذت بردن ازش نمونده و هم ارزشش رو از دست داده . مثل اینکه الان یه دوچرخه صورتی سایز صفر که در ۵ سالگی دوست داشتم برام بیارن

نظرات 5 + ارسال نظر
گلی شنبه 26 مرداد 1398 ساعت 22:59 http://gozaromr.mihanblog.com

بله عزیزم شرایط مشابهی مثل تو داشتم و دارم .همه میگذره اما باید گفت چه بر من گذشت تا گذشت

هر کی داستانی داره برای خودش

مج پنج‌شنبه 24 مرداد 1398 ساعت 20:58

کجایییییییییییییییییییییییی ؟

مجی چهارشنبه 23 مرداد 1398 ساعت 21:00

سلام خوبی جگر/
دیگه واقعیت گفتم هیچوقت منتظر نباش چیزی درست بشه هیچوقت .
ناراحت نشو من که خودم بدتر از تو هستم

حتما اینطوری نیست که تو میگی . مخصوصا برای تو

ترانه سه‌شنبه 22 مرداد 1398 ساعت 04:35

آخ طفلکی تو. محکم بغلت میکنم. خیلی سخته. ولی موقتیه. دعا میکنم زود بری خونه خودت و از نگرانیها خلاص بشی

مرسی ترانه جون

mojiiiiiiiiiii جمعه 18 مرداد 1398 ساعت 21:00

سلام
درست شدن خیلی سخت یعنی فقط باید همنجوری پیش بری منتظر نباش چیزی درست بشه /
اگر هم درست بشه بصورت موقت درست میشه بعد هم خراب میشه /

قربون دستت از این همه دلگرمیت

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.