یادداشتهای من

دفترچه یادداشت یه خانم متولد اوایل دهه 50

یادداشتهای من

دفترچه یادداشت یه خانم متولد اوایل دهه 50

۷۷۲ - دیکتاتورهای محقر

- یه فیلم مستند میدیدم در مورد عملکرد و واکنشهای رفتاری . یک جا یه مطب رو شبیه سازی کرده بودن و یه عده هنرپیشه توش نشسته بودن و یه خانم معمولی وارد میشه و میشینه . هر مدت ( مثلا دو دقیقه یک بار) یک صدای زنگ میاد و همه هنرپیشه ها خیلی عادی و با قیافه جدی بلند میشن و برای چند لحظه می ایستن . خانم جدید جمع رو مات و مبهوت نگاه میکنه و دقعه بعد بازم همینطور دفعه سوم معذب میشه و خلاصه اونم شروع میکنه همین کارو میکنه و کم کم هنرپیشه ها کم کم خارج میشن و آدمهای جدیدی میان و جالب اینجاست که همین روال ادامه پیدا میکنه . وقتی داشتیم اینو میدیدم به دخترم گفتم نمیتونم بگم این آدمها چرا اینکارو میکنن و من اگه بودم این کارو نمیکردم ولی احتمالا من از یکی میپرسیدم چرا بلند میشین ؟

- هفته پیش رفتم پیش یه آقایی که یه مدارکی رو برام آماده کرده بود برای یه کار بانکی داد به من و گفت اگه گفتن وام میخوای بگو نمیخوام . خب منم پول لازم دارم گفتم چرا بگم نمیخوام ؟ یه نگاه عاقل اندر سفیه کرد به من و گفت بگو نمیخوام . من دوباره پرسیدم چرا نمیخوام ؟ گفت بگو نمیخوام . من بازم پرسیدم چرا نمیخوام ؟ جواب داد حتما من یه چیزی میدونم !!!! گفتم آره من همونو میخوام بدونم . . بعد من همینطور بر بر نگاهش کردم . گفت آخه اگه وام بخوای ازت مدارک درآمدی میخوان و اینها به این دلیل مشکل ساز میشه . گفتم خب دونستن این برای من چه اشکالی داشت ؟  گفت ممکنه من صلاح ندونم بگم !!!!! یعنی یه بیشعور به معنای واقعی که اگه کارم دستش نبود همونجا کاغذها رو پرت میکردم میومدم بیرون . یعنی این ملت ایران میگن دولت ما و مسوولین بد هستن اما خدا نکنه یه کار کوچیکی دستشون باشه . هر کدوم یه دیکتاتور به معنای واقعی میشن . 

نظرات 4 + ارسال نظر
mojiiiiiii پنج‌شنبه 17 مرداد 1398 ساعت 21:06

کجایی دختر ؟
صبح بخیر و شادی باشه /
حالت چطوره؟





zir sayeh shoma

شادی چهارشنبه 16 مرداد 1398 ساعت 05:28 http://setarehshadi.blogsky.com/

دقیقا من همیشه میگم اکثر ما اگه بهمون بگن مسئولیت این یه دونه دستشویی با شماست به جای مسئولیت پذیری امر بهمون مشتبه میشه و سعی در اعمال دیکتاتوری مسخره داریم

مجییی دوشنبه 14 مرداد 1398 ساعت 21:02

سلام
صبح بخیر خوبی؟
من چند روزی نبودم /

گلی یکشنبه 13 مرداد 1398 ساعت 22:40 http://gozaromr.mihanblog.com

بله مارال جان باهات کاملا موافقم
از ماست که بر ماست

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.