یادداشتهای من

دفترچه یادداشت یه خانم متولد اوایل دهه 50

یادداشتهای من

دفترچه یادداشت یه خانم متولد اوایل دهه 50

770 - گرمای هوا و غیره

- امتحان رو ۱۷ روز پیش دادم یه بار زنگ زدم ویه بار هم ای میل زدم که جوابش چی شدولی جواب ندادن . خیلی حالم رو گرفتن چون جواب رد دادن که تعارف نداره نمیدونم چرا بی جواب گذاشتن و به نظر من کارشون بی ادبی بود . 

-توی این وسط یه کار پیدا کردم که کارش خیلی خوبه ولی حقوقش از افتضاح هم بدتره و قبولش کردم . بدترین قسمتش اینه که باید بازم دنبال کار بگردم . 

- دو روز هوا وحشتناک گرم شد  شرجی و غیر قابل تحمل اما دیشب بارون اومد و الان خیلی هوا خوبه و پنجره ها رو باز کردیم و داریم از هوا لذت میبریم . 

- کلاسی که میرفتم  فقط دو جلسه اش مونده و خوشحالم چون ساعت خیلی بدی بود و خسته ام کرد . حالا اول سپتامبر باید یه کورس دیگه بردارم که آنلاینه و یه کم ازش میترسم ولی چاره ای ندارم و برای تایید مدرکم هست . 

- دیروز خیلی آشوب بود نزدیک شب بود و آفتاب نبود ولی هوا خفه کننده گرم بود با اینحال نتونستم بشینم و رفتم تو باغچه به هرس کردن و کندن علفهای هرز . خیلی خسته شدم ولی یه کم از آشوب در اومدم .


نظرات 3 + ارسال نظر
گلی شنبه 5 مرداد 1398 ساعت 03:33 http://gozaromr.mihanblog.com

سلام
شرایط اقامات در اونتاریو با جاهای دیگه فرق داره؟

خیلی سوالتون کلی هست. از چه نظر ؟

مج سه‌شنبه 1 مرداد 1398 ساعت 08:58

واقعا امروز خیلی گرم بود خیلیییییییییییییییییییییییییییی /
دلت شاد باشه عزیز

inja do rooze baroon miad kheili sard shode. AAAy michasbe

مجتبی یکشنبه 30 تیر 1398 ساعت 20:56

سلام صبح بخیر / کی میای ایران ؟ اینجا هم شرجی وحشتناک
مگه کنار دریا هستی؟

سلام . معلوم نیست کی بتونم برم ایران . کنار خلیج اونتاریو هستیم ولی خیلی مرطوبه

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.