یادداشتهای من

دفترچه یادداشت یه خانم متولد اوایل دهه 50

یادداشتهای من

دفترچه یادداشت یه خانم متولد اوایل دهه 50

769 - درس و کتاب و ...

- چند روز هم خیلی کار میکردم و هم درس میخوندم و خیلی خسته شدم . کارها رو که تحویل دادم درسم هم به یه جایی رسید و معلوم شد امتحانی که دارم ۲ هفته بعدشه برای همین درس رو تعطیل کردم و یه کتاب شروع کردم . همسر خاموش از ای اس ای هریسون . کتاب خوبی بود و کشش داشت اما آخرش رو زیاد دوست نداشتم یه مقدار گنگ بود و اثر بقیه کتاب رو شست و برد . بازم خوب بود در کل ولی نه خیلی زیاد . حالا کتاب بریت ماری اینجا بود رو هم از کتابخونه گرفتم و باید شروع کنم ولی فعلا روم نمیشه . از فردا باید درس شروع کنم و بخونم و قبل امتحان هم دوره کنم که گند نزنم . 

- همسر خاموش یه داستانیه مثل داستان امروزه نجفی و مهدی هاشمی و غیره . من توی زندگی هیچکدوم نیستم و حق قضاوت ندارم فقط از این ناراحتم که توی این رابطه دو طرفه ازدواج اگه سردی یا طلاق عاطفی اتفاق بیفته فقط مرد هست که میتونه بره شرعی و قانونی خلا عاطفی / نیاز جن سیش رو تامین کنه و زن باید بشینه نگاه کنه . اگه این موضوع دو طرفه بود برای من میتونست قابل قبول باشه و البته زندگی ای رو هم دیدم که بخاطر سردی مرد خانواده و با وجود یه بچه خردسال از هم پاشیده . شاید اگه زن میتونست نیاز جن سی اش رو جای دیگه برطرف کنه اون زندگی بهم نمیخورد . کاری که ظاهرا بعضی از مردها میکنن . 

نظرات 8 + ارسال نظر
mojjj جمعه 28 تیر 1398 ساعت 20:56

سلام صبح بخیر خوبی خوشی / چکار میکنی ؟

سلام . هیچی کار خاصی نمیکنم

mojjj جمعه 28 تیر 1398 ساعت 20:55

سلام صبح بخیر خوبی خوشی / چکار میکنی ؟

سلام از بنده است . بد نیستم

شادی سه‌شنبه 25 تیر 1398 ساعت 06:08 http://setarehshadi.blogsky.com/

تو اینجور مواقع واقعا قضاوت کار سختیه و خیلی خصوصیه و درونی و بنظرم در مورد این نوع از تساوی حقوق زن و مرد هنوز خیلی خیلی راه مونده که برسیم

کاملا موافقم .

moj شنبه 22 تیر 1398 ساعت 21:02

سلام صبح بخیر حالت چطوره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

سلام . زنده ام مرسی

mojjjjjjjjjj چهارشنبه 19 تیر 1398 ساعت 10:42

جگر طلا چکار کردی برای کار من ؟؟؟؟

من رزومه ات رو فرستادم . مخصوصا هم گفتم بدن دست مدیر مکانیک . دیگه بیخبرم

mojjjjjj دوشنبه 17 تیر 1398 ساعت 20:58

سلام صبح بخیر و شادی حالت چطوره چه خبر چکار میکنی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

سلام . خبر خاصی نیست

mji پنج‌شنبه 13 تیر 1398 ساعت 21:05

سلام صبح بخیر دختر روز دختر بهت تبریک میگم .
از این کتابها نخوان بد اموزی داره برات/
روزت بخیر و شادی باشه /

راستش تا وقتی روز پسر نداریم من روز دختر رو به رسمیت نمیشناسم و به دخترم تبریک نمیگم ولی ممنون از تبریکت

سمیه چهارشنبه 12 تیر 1398 ساعت 01:25

دوست گلم یه پیام خصوصی براتون فرستادم. اگر اونجا نمیتونید جواب بدید، اینجا رو مرتب نگاه میکنم که اگر براتون امکان داشت جواب بدید، ببینم. ممنونم ازتون

با ایمیل بهتون جواب دادم سمیه خانم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.