یادداشتهای من

دفترچه یادداشت یه خانم متولد اوایل دهه 50

یادداشتهای من

دفترچه یادداشت یه خانم متولد اوایل دهه 50

767 - توصیه یک دوست

- خیلی وقته که یک دوست گرامی بهم توصیه کرده بودن که پا برهنه روی چمن راه برم . پیشنهاد خوبی بود ولی توی تهران هیچوقت امکان پذیر نشد . یه بار تو شمال با ترس و لرز روی زمین طبیعی که پر علف بود یه کم راه رفتم ولی ترسیدم که شیشه ای چیزی توش باشه و زیاد ادامه ندادم . 

- حیاط خونه اینجا چمن هست . چند بار که داشم با تلفن حرف میزدم تلفن به دست رفتم تو حیاط و بعد دمپاییم رو در آوردم و روی چمن راه رفتم حس خوبی بود . 

- امروز جلسه مدیتیشن در یه community centre  بود . تکست دادن که اگه بتونین نیم ساعت زودتر بیاین روی زمین چمن جلوی این مرکز مدیتیشن میکنیم و منم رفتم . روی چمنها پا برهنه نشستیم و دستامون رو گذاشتیم روی چمن . پشتمون به آفتاب بود و گرماش رو خوب حس میکردم . یه نسیم خنکی میومد و مدیتیشن کردیم . یه حال خوبی بود که نگو . خیلی عالی بود جاتون خالی .

- پروژه ها سبک شد و یه کم دارم درس میخونم . وقتی هم مثلا میشینم سر درس دیگه ظرف شستن هم به نظرم کار جالبی میاد 


نظرات 4 + ارسال نظر
مجتبی یکشنبه 2 تیر 1398 ساعت 23:45

سلام صبح بخیر خوبی . ساهاجا چی . راستی چه خبر از رزومه

پرسیدی مدیتیشن چی ؟ من گفتم اسمش انگار ساهاجاست

مجی شنبه 1 تیر 1398 ساعت 20:45

سلام مدتیشن چی؟

ساهاجا

taraaaneh شنبه 1 تیر 1398 ساعت 11:23 http://taraaaneh.blogsky.com

من شنیده بودم پابرهنه راه رفتم برای کالری هم خوبه. چه خوبه که کلاس مدیتیشن میری. کلا کامیونیتی سنترهای تورنتو امکانات خیلی خوبی دارن.

کالری رو نمیدونم ولی کلا خیلی خوب بود . جات خالی

گلی شنبه 1 تیر 1398 ساعت 05:20 http://gozaromr.mihanblog.com

سلام مارال جان
راستش می خوام پسرمو بفرستم یعنی میخوام معافیشو که گرفت از طریق اپلای با یه دانشگاه بفرستمش اونور . شما که اونجا هستی واسه بچه ها و دانش جو ها چطوره و میتونه براشون مفید باشه. خودمون که این جا سوختیم لااقل بچه ها مثل ما نشن . اونجا چه رشته هایی مورد تقاضا هست که بعد بتونن وارد بازار کار بشن چه شهرهایی و چه دانشگا ه هایی خوبن . بعدش خودمم بیام بعد از بازنشستگی من چهار پنج سال دیگه بازنشسته میشم .شاید بهترین راه حل باشه واسم

گلی جان خیلی بچه های اینطوری اینجا هستند ولی چون هزینه اش خیلی خیلی بالاست مخصوصا برای ما با اون ارزش ریالمون برای هر کسی مقدور نیست . برات کامنت میگذارم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.