یادداشتهای من

دفترچه یادداشت یه خانم متولد اوایل دهه 50

یادداشتهای من

دفترچه یادداشت یه خانم متولد اوایل دهه 50

765 - Before and after

- دیروز یه فیلم دیدم به اسم before and after  با بازی مریل استریپ عزیز . داستان در مورد اینه که یه زندگی عادی و روی روال ممکنه در یک لحظه و با ایه اتفاق انقدر عوض بشه که دیگه هیچوقت مثل سابق نشه . فکر کردم که منم این لحظه رو داشتم که مثل پتک روی سرم اومد . 

- به کارهام یه مقدار رسیدم و مرتب شد اما همه اش نه .

- کتابها و فیلمها از کتابخونه میان و شاید چیزی که خیلی خیلی توی تورنتو مورد علاقه ام هست همین کتابخونه اش هست. الان که نه ولی در بچگی کرم کتابی برای خودم بودم و مطالعه ام خیلی بالا بود .

- توی کلاسم یه همکلاسی دارم که وقتی دید من درسها رو بلدم دیگه از کنار من جم نمیخوره و همش پیش من میشینه . تازه داره کالج رو تموم میکنه و سرش با باسنش سر کلاس و زمان توضیحات معلم بازی میکنه و وقتی استاد بهمون میگه خب این کارو بکنین از من میپرسه چطوری ؟ اما در کل میبینم که همسنهای من توی کلاس خیلی با دقت گوش میکنن و تمرین میکنن چون میدونن این مساله چقدر بدردشون میخوره ولی جوونها خیلی بیخیالن و همش سرشون توی گوشیشون هست . تازه من کلی پشیمونم که دو ترم مقدماتی و پیشرفته رو با هم نگرفتم که زودتر تموم بشه . یعنی فکر نمیکردم که اصلا دو واحد رو با هم بدن وگرنه میگرفتم . 

- خانم گلی برام کامنت گذاشته بودن که چون خصوصی بود تاییدش نکردم ولی اگه وبلاگ دارن آدرسش رو بدن که من بهشون جواب بدم .

- زندگی جاریست ... یادتونه که ؟ 

نظرات 8 + ارسال نظر
مجی چهارشنبه 29 خرداد 1398 ساعت 20:52

سلام صبح بخیر و شادی /
چه خبر؟
چکار میکنی

سلام . الان مینویسم چه میکنم :)

گلی سه‌شنبه 28 خرداد 1398 ساعت 05:10 http://gozaromr.mihanblog.com

سلام مارال جان
میشه بهم بگی چطوری تونستی کانادا بمونی و اقامت بگیری فکر کنم بهترین راه برام باشه

برات تو وبلاگت مینویسم

مجی یکشنبه 26 خرداد 1398 ساعت 21:00

سلام صبح بخیر خوبی
رامبد جوان دیدی تو کانادا/
زنش چه تیپی زده

بیخیال

م جمعه 24 خرداد 1398 ساعت 14:46

خوش بحالش که تخم مرغ داره . چند وقته احساس میکنم هیچی ندارم . تو خالی و معلق در هوا
.
.
.
.
سلام بر مارال
بامداد شنبه ات(احتمالا الان اونجا ظهر باشه) بخیر
الان رسیدم به کامنتت و دیدمش
خب
احتمالا در دوران یائسگی هستی
همین طوره؟
توی این دوره این حال و احوال طبیعیه ها
میگم خدای نکرده به فکر خودکشی و این کارا نیفتی
بذار یه نیم سال بگذره
میزون میشی
دارویی مصرف میکردی که تازگی ها قطعش کرده باشی؟
+
می بینم خیلی هم به حرف من گوش می دی و ورزش هوازی می کنی خب واقعا فعالیت های فیزیکال رو متافیزیک مارال تاثیر میذاره چرا باور نمی کنی ماراااال؟ ورزش هوازی یلی مهمه
+
موفق و شاد و سلامت باشی :)

سلام و ممنون از کامنتت . من هنوز نشونه های یایسگی رو ندیدم و خواهرم که که ۲ سال از من بزرگتره تازه داره اون نشونه ها رو میبینه ولی خب سنم نزدیکشه . به فکر خودکشی نیستم و روزهای خیلی بدتر از اینو دیدم . ورزش هوازی که نه ولی گاه و بیگاه دوچرخه سواری میکنه و واقعا حالم جا میاد بعدش .
امیدوارم بزدوی کار پیدا کنم گرچه برخلاف انتظارم کارهای نسبتا زیادی الان بهم رجوع شده که دارم انجام میدم .

moj پنج‌شنبه 23 خرداد 1398 ساعت 20:53

سلام یک حرفی زدی خنده دارررررررررررررررررررررررر

سرش با باسنش بازی میکنه ؟!! خب راست میگم

ترانه پنج‌شنبه 23 خرداد 1398 ساعت 08:13 http://taraaaneh.blogsky.com

مبارکه. کی کالچ رو شروع کردی؟ چه رشته ای میخونی؟
منهم تورنتو کالج میرفتم و از بهترین و در عین حال سختترین روزهام بود.

ترانه جان رشته کامل نمیخونم فقط کلاس نرم افزار میرم . دلم میخواست یه دوره کامل برم ولی نه پولش رو دارم نه جونش رو

گلی پنج‌شنبه 23 خرداد 1398 ساعت 00:32 http://gozaromr.mihanblog.com

سلام دوباره
آخ جان پیداش کردم
gozaromr.mihanblog.com
گلی امیری هستم
پیام بدی می تونم ببینم
بی صبرانه منتظرت هستم عزیزم

اومدم

گلی پنج‌شنبه 23 خرداد 1398 ساعت 00:17

سلام مارال عزیزم .ممنون که توجه کردی . راستش ویلاگ داشتم و دارم ولی رمزشو فراموش کردم هر کار می کنم بازیابی نمیشه . خیلی دوست دارم تو هم به وبلاگم سر بزنی . نمیدونم حالا چطوری باهات حرف بزنم . منم واسه خودم داستانی دارم . دوست دارم از تجربیاتت استفاده کنم . راستش از آخربه اول دارم وبلاگتو می خونم و خیلی خوشم اومده. نمی دونم چیکار کنم . اگه مشکلی نیست تو واتس آپ پیام بدیم یا اگر موافق نیستی من رمز وبلاگمو ببینم می تونم پیدا کنم یا نه . هر طور شما دوست داری بگو . بازم ممنون

گلی جان همه داستان دارن توی زندگیشون . بعضیها شهامتش رو دارن و میگن بعضیها نمیگن . من کسیو ندیدم که داستان نداشته باشه باور کن

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.