یادداشتهای من

دفترچه یادداشت یه خانم متولد اوایل دهه 50

یادداشتهای من

دفترچه یادداشت یه خانم متولد اوایل دهه 50

760 - چی بگم ؟

- کلاس مدیتیشن رو رفتم و بهتر از چیزی بود که انتظار داشتم . خیلی خوشم اومد . کلاس نرم افزار رو رفتم و فعلا که خیلی حوصله سر بر بود چون بلد بودمش . سر کلاس خیلی دلم برای معلمم سوخت . از اسمش معلوم بود که عرب هست و کلاس ما هم ساعت ۷ تا ۱۰ شب هست . ساعت حدود ۹ دیدم یه بطری نوشابه باز کرد و شروع کرد به خوردن و فهمیدم که روزه بوده و الان وسط کلاس و با یه بطری نوشابه داره  افطار میکنه . خیلی احساس بدی بهم دست داد و دلم به حالش سوخت . این جلسه میخوام اگه بشه یه چیزهایی براش ببرم که با اونا افطار کنه مثل چایی و خرما . امیدوارم مشکلی نباشه اگه این کارو کنم . 

- کار به بن بست خورد و در حال گشتن برای کار دیگه هستم . یکی از بزرگترین ضربه هایی که خوردم این بود که تا حالا این اتفاق برام نیفتاده بود و البته خیلی محترمانه و دوستانه باهام صحبت کردن و گفتن تو work  ethic ‌خیلی خوبی داری ( معنیش نمیدونم چی میشه ) ولی ما فکر کردیم سینیورتری ولی نیستی و الان ما سینیور میخوایم و کلی عذر خواهی و غیره که خب از حال بد من در اون زمان کم نکرد . 

- راستی به این دلیل  کلاس نرم افزاری رو که بلد هستم میرم که برای اینا مهمه که گواهی پاس کردن این کلاس رو از یه جای معتبری توی کانادا داشته باشی . خیلی هم پشیمونم چرا از روز اول نرفتم . 

نظرات 7 + ارسال نظر
صهبا پنج‌شنبه 9 خرداد 1398 ساعت 16:21 http://www.sahba44.blogfa.com

سلام
ورک اتیک = اخلاق کاری - حرفه ای

مرسی - شما هم بنویس دیگه

مجتبی دوشنبه 6 خرداد 1398 ساعت 12:08

اره /
نیروگاه بزرگ که نزدیک فاز 20 و 21 /
اشنا ندارید من معرفی کنید تو نیروگاه قسمت بهربرداری
بدم میاد از پروژه

مجی یکشنبه 5 خرداد 1398 ساعت 12:19

سلام
عسلوووووووووووووووو

نکنه پارس هست ؟ نیروگاهش رو من کار کردم که برق و بخار میداد به پالایشگاه

مجتبی چهارشنبه 1 خرداد 1398 ساعت 06:38

ممنون زنده باشید پالایشگاه

پالایشگاه کجا ؟ هه هه هه من کنجکاوم . نخواستین جواب ندین

مجتبی چهارشنبه 1 خرداد 1398 ساعت 06:34

سلام صبح بخیر / قبول باشه روزه و نماز /
دیگه ما امدیم دنیا که هی زجر بکشیم و زجر کارش هم نمیشه کرد /
امیدارم درست بشه کارت

امیدوارم اینطور نباشه

رهآ دوشنبه 30 اردیبهشت 1398 ساعت 01:26 http://Rahayei.blogsky.com

ان شالله جای بهتر، کار بهتر در انتظارته.

امیدوارم و ممنون

taraaaneh یکشنبه 29 اردیبهشت 1398 ساعت 21:21 http://taraaaneh.blogsky.com

این سرتیفیکیشن ها حتما کمک میکنه. محکم باش و دوباره دنبال کار بگرد. موفق میشی.

ممنون . بله دارم دنبال میگردم .

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.