یادداشتهای من

دفترچه یادداشت یه خانم متولد اوایل دهه 50

یادداشتهای من

دفترچه یادداشت یه خانم متولد اوایل دهه 50

755 - پول ...

- بی پولی خیلی بده ، پول پرستی افتضاحه ، پای پول هم که بیاد وسط ممکنه فاتحه دوستی و فامیلی رو بخونه 

کلا خیلی کثیفه اما بدبختی بدون اون هم نمیشه زندگی کرد .

- نمیدونم نظرم درسته یا نه اما به بچه هام گفتم پول در بیارین و خوب زندگی کنین اما هر بهایی رو براش نپردازین 

نظرات 11 + ارسال نظر
مجی یکشنبه 1 اردیبهشت 1398 ساعت 06:37

سلام صبح بخیر خوبی ؟
روز خوبی داشته باشید

سلام و ممنون

مجی شنبه 31 فروردین 1398 ساعت 07:02

سلام صبح بخیر / حالا دیگه منت کشیدی چاره ای نیست باشه اشتی /

مرسی

ترانه جمعه 30 فروردین 1398 ساعت 22:05 http://taraaaneh.blogsky.com

حالا که بهتر شدی. بیا بنویس دیگه.

چشم توی این تعطیلات مینویسم

مجتبی چهارشنبه 28 فروردین 1398 ساعت 18:50

از دستت ناراحتم من چند روز ی نبودم بعدش امدم گفتم امدم زدی تو ذوقم من هم باهات قهر کردم

تو ذوقت نزدم به خدا نفهمیدم . بیا آشتی کنیم . منت بکشم ؟ پلییییییییییییییییز با من دوست باش

m.j پنج‌شنبه 22 فروردین 1398 ساعت 17:21

چه معمایی؟

مجتبی سه‌شنبه 20 فروردین 1398 ساعت 12:11

هیچی بیخیال .ببخشید خدانگهدار

تر خدا برام معما نگذار مثل جنازه رسیدم خونه . من اومدم . بیخیال خدا نگهدار یعنی چی ؟

مهربانو دوشنبه 19 فروردین 1398 ساعت 15:45 http://baranbahari52.blogsky.com/

درست میگی کاملا باهات موافقم

مجتبی یکشنبه 18 فروردین 1398 ساعت 13:08

سلام خوبی؟
من امدم 39733

کجا اومدی ؟ به هر حال خوش اومدی

امین شنبه 17 فروردین 1398 ساعت 23:32 http://alefkaf1984.blogsky.com

ببین من چون دارم برای بلند نویسی تلاش میکنم که کم کم سوژه هام و به سمت رمان شدن ببرم.نوشتن وبلاگ و کلا فضای مجازی باعث میشه انگیزه سوزی و سوژه سوزی بکنم ولی خوب هدفمند نوشتن و روزی هزار کلمه نوشتن خیلی کار سختیه ولی باید بهش عادت کنم . به هر حال دارم روش کار میکنم ...

من از پولداری متنفرم اما به بی پولی ترجیه میدمش.اگر در مسیر زندگی ادم به ثروت برسه و راه صحیح ثروتمند شدن رو بره پول ابزار مفیدی برای کارهای انسانی خواهد بود.
ولی بی پولی مزخرف ترین و بدترین حالت زندگی ادم ...

منم از بی پولی متنفرررررم . کسی که کشیده باشه میدونه چقدر بده . تمام self - respect یه نفر رو میتونه از بین ببره

علیرضا شنبه 17 فروردین 1398 ساعت 15:06 http://malikhulia.blogsky.com/

پول آسایش میاره احتمالا ولی قطعا آرامش نمیاره.

حالا فکر کن بی پولی چقدر بدتره

ترانه جمعه 16 فروردین 1398 ساعت 21:12 http://taraaaneh.blogsky.com

موافقم باهات. بی پولی بده و پول امنیت خاطر میاره.من سعی میکنم با دوستها و آشناها وارد هیچ خرید و فروشی نشم تا دوستیها از بین نره.
و موافقم که پول در آوردن به هر قیمتی درست نیست. برای اینکه احساس بدی توی آدم ایجاد میکنه که با هیچ پولی برطرف نمیشه.

اشتباه کردم میدونم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.