یادداشتهای من

دفترچه یادداشت یه خانم متولد اوایل دهه 50

یادداشتهای من

دفترچه یادداشت یه خانم متولد اوایل دهه 50

754 - هفته اول کار جدید

- خب الان یکشنبه 11 فروردینه ، ساعت حدود 4 صبح و بیشتر از یک ساعته که بیخوابی دارم . اکشال نداره 

- از دیشب برف داره میاد توی تورنتو و چند سانتی نشسته ولی هوا خیلی سردتر نشده چون اصلا گرم شده بود . یعنی شده بود در حدی که برفهای قدیم آب بشه ولی نه به اون صورت .

- هفتع اول کارم با تیم جدید گذشت و اگه بگم راحت بود دروغ گفتم . بیس کار این شرکت دور کاری هست و تقریبا بیشتریها دارن از خونه کار میکنن و برای من رفتن تو یه محیط جدید ، کار کردن با استاندارد جدید در حالی که کسی دم دستت نیست ازش سوال بپرسی و کلی باید تکنولوژی بیس جلو بری چون همه چیزشون اینترنتی هست واقعا سخت بود . مخصوصا کنفرانسهای ویدئویی که کیفیت صدا هم خوب نباشه و بعضی کلمات رو هم بخاطر کیفیت صدا و هم بخاطر شنیدار ضعیف انگلیسیم متوجه نشم . به هر حال اوضاع بهتر میشه مخصوصا که از این هفته قراره برم توی محل شرکت موقتا مستقر بشم تا یه مقدار راه بیفتم . 

- این هفته اول کاری ، ماشین ظرفشویی خونه هم خراب شد و ظرف شستن هم افتاد گردنم . کلا بعد از یه مدت که وقتم آزاد بود این هفته ام به گیج و گولی گذشت و روز جمعه دیگه میوه درست و حسابی نداشتیم بخوریم یعنی تقریبا بیشتر چیزها تموم شده بود . این هم باید دستم بیاد و دوباره بیفتم روی روال.

- جاتون خالی الان یه چای ماسالا درست کردم و رفتم بالا . اگه با خوردن چیزهای گرمی راحتین از دستش ندین خیلی خوشمزه است .

عزت زیاد 

نظرات 1 + ارسال نظر
ترانه سه‌شنبه 13 فروردین 1398 ساعت 02:44 http://taraaaneh.blogsky.com

خسته نباشی. تو هم میتونی در آینده از خونه کار کنی یعنی؟ چه خب. بعد هم این چای که میگی رو چطور درست میکنن؟

بله ترانه جان قراره از تو خونه کار کنم و زیاد از این بابت خوشحال نیستم . چون زیاد به کار جدید مسلط نیستم امکان یادگیریم به این صورت کمتر میشه . چای ماسالا رو الان میگذارم تو پست جدید

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.