یادداشتهای من

دفترچه یادداشت یه خانم متولد اوایل دهه 50

یادداشتهای من

دفترچه یادداشت یه خانم متولد اوایل دهه 50

750 - کار و غیره

- بالاخره پیشنهاد کار رو گرفتم . جونم بالا اومد . این شرکت یه بار یه مصاحبه مفصل باهام پای تلفن کرد که وسطش که هم هی نمونه کارهام رو براشون ای میل میکردم . دوباره میگفت همچین کاری هم کردی میگفتم آره میگفت نمونه اونو هم بفرست میفرستادم و بازم . بعد بهم یه مصاحبه حضوری دادن و رفتم و کلی فک زدم . بعدش باهام تماس گرفتن که خیلی خوب بود و مدیر شرکت میخواد ببینتت و باز دوباره رفتم و باز برای مدیر شرکت فک زدم تا بالاخره کار رو گرفتم .دیگه واقعا از مصاحبه رفتن و اپلای کردن خسته شده بودم . حقوقش هم بد نیست و خودشون گفتن بعد ۳ ماه تجدید نظر میکنن .از هفته آینده دوشنبه شروع به کار میکنم . یه باری از روی دوشم برداشته شد . 

- یه کار اداری دیگه داشتم که مدتها بود امروز و فردا میشد اونم انجام دادم و تموم شد .

- میخوام پاسورتهامون رو بفرستم واشنگتن که محل اقامت ما رو به کانادا تغییر بده . برای پسرم این مهمه تا بعدا بتونه بیاد ایران و بره ولی برای بقیه مون فرقی نداره .

- برای این هفته که بیکارم و خیالم هم راحته چند تا فیلم و کتاب به کتابخونه سفارش دادم بیارن توی لیستم ۵۵ تا آیتم دارم برای اینکه کم کم بگیرم . از نتفلیکس هم مثل نقل و نبات داریم فیلم میبینیم .


عزت زیاد

نظرات 5 + ارسال نظر
مجتبی سه‌شنبه 28 اسفند 1397 ساعت 06:27 http://m-z2016.blogsky.com

سلام صبح بخیر دلار 13 تومان/ یعنی نزدیک 24 میلیون میشه / دیشب رفتم میوه بخرم سیب 13 هزار توامان بود واقعا قیمت ها وحشتناک شده در حالی که درامد هم تغییری نکرده /

آره همش رو شنیدم . من قیمت دلار کانادا رو گفتم که ۱۰ هزار تومنه . خیلی متاسفم برای اینکه روز به روز سفره ها کوچیکتر میشه

مجتبی دوشنبه 27 اسفند 1397 ساعت 12:19 http://m-z2016.blogsky.com

قیمت بلیط کانادا چند ؟
هوا گرم شده اونجا؟

هوا امروز گرم شده . بلیط هم بستگی به زمانش داره . مثلا الان کمترین قیمت بلیط برای تعطیلات عید رو از google flight ‌گرفتم ۱۸۵۳ دلار کانادا بود . دلار فکر کنم ۱۰ هزار تومنه

ترانه یکشنبه 26 اسفند 1397 ساعت 06:54 http://taraaaneh.blogsky.com

مبارک باشه. هیچ چیز به اندازه داشتن یک کار خوب به آدم احساس امنیت نمیده. خیالت راحت شد. حالا با دل خوش به استقبال نوروز میری.

آره واقعا راحت شدم. ممنونم

مجتبی یکشنبه 26 اسفند 1397 ساعت 06:25 http://m-z2016.blogsky.com

سلام صبح بخیر /
فکر کنم هزینه بلیط زیاد .
سرصبح داره بارون میاد یک هوا بهاری /
دیگه هم نزدیک عید یک جوری اوضاع هر چند من زیاد خوشم نمیاد از عید ولی احساس درونی میگه که داره تغییراتی میشه

منم عید رو دوست ندارم ولی دارم سعی میکنم دوستش داشته باشم

مجتبی شنبه 25 اسفند 1397 ساعت 06:24 http://m-z2016.blogsky.com

سلام وبلاگ که به روز کردم ببین / بعدش نظرات برای من میزاری بیشتر خصوص . به به مبارکت باشه . تبریک تبریک من دعا کردم برات شیرنی من کو

ممنون که برام دعا کردی بیا تورنتو شیرینی هم میدم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.