یادداشتهای من

دفترچه یادداشت یه خانم متولد اوایل دهه 50

یادداشتهای من

دفترچه یادداشت یه خانم متولد اوایل دهه 50

745 - ایرانیهای مقیم تورنتو

- قبلا گفته بودم که آدم به دور شدم ولی این موضوع دیگه داره آدم به دورترم میکنه . 

هر کجا با ایرانیها جمع باشیم صحبت میکشه به سیاست ُ خب این چیزیه که تو ایران هم هست . اما ایرانیهای خارج از کشور با غلو کردن مشکلات ایران انگار میخوان ثابت کنن که چقدر خوشبختن و از چه جهنمی در رفتن . بازم اگه یه بار گفته بشه اشکال نداره نظر شخصیشونه ولی یکهو میبینی ساعتها و ساعتها دارن در این مورد صحبت میکنن و البته غلو های زیادی هم توی این قضیه هست . مثلا یه خانمی داشت میگفت به نظر من باید رضا پهلوی بیاد سر کار !!!! و اون موقع دلار میشه ۷ تا تک تومنی  . آخه تو که خانم تحصیلکرده و خارج نشینی نمیدونی که قیمت دلار در سال ۵۶ هم به زور پایین نگه داشته شده بود و باعث بیماری هلندی شده ؟ الان دلار ۷ تا تک تومن ؟!!!! آخه شما چی فکر میکنین ؟

بدترین قسمت قضیه اینه که انگار هر چی هم سنشون بالاتر میره بدتر میشن و حالا جوونتر از خودمو باز میتونم یه کاری کنم اما وقتی تو یه جمعی باشم که همه حدود ۶۰ سالشون باشه واقعا دیوانه میشم . 

- یه مثلی یه بار شنیدم نمیدونم از چه زبونی ترجمه شده بود . میگفت یه بار گفتی باور کردم ُ دوبار گفتی شک کردم  قسم خوردی دیگه مطمن شدم دروغ میگی .

اگه شماها اینقدر خوشحالین از ایران نبودنتون لازم نیست ثابتش کنین . بشینین حالشو ببرین 

نظرات 2 + ارسال نظر
مجتبی دوشنبه 22 بهمن 1397 ساعت 06:33 http://m-z2016.blogsky.com

سلام صبح بخیر و شادی حالت چطور؟
چه خبر؟
داره باران میاد هوا هم بهاری عالی جات خالی /
اوضاع چطور چکار میکنی ؟

سلام اینجا سرد و برف و بوران و آفتاب و همه چی قاطی پاتیه .
کار بدی هم نمیکنم

م پنج‌شنبه 18 بهمن 1397 ساعت 09:34 http://relations-philosophy.blogfa.com/

یه بار گفتی باور کردم ُ دوبار گفتی شک کردم قسم خوردی دیگه مطمن شدم دروغ میگی .
.
.
.
پدر بزرگ مرحومم این ضرب المثل رو می گفت.فکر کنم روسی باشه

مرسی ُ مال هر زبونی که باشه واقعا عالیه

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.