یادداشتهای من

دفترچه یادداشت یه خانم متولد اوایل دهه 50

یادداشتهای من

دفترچه یادداشت یه خانم متولد اوایل دهه 50

739 - کار یا بیکار ؟

- حدودا ۶ ماه از اومدنم گذشت . تو این مدت یه وقتایی خیلی خیلی سرم شلوغ کار بوده و یه روزهایی هم نه . الان فکر کنم ۲ هفته است که بیکارم و این منو نگران میکنه . راستش اول از همه اینکه عادت ندارم . دوم اینکه بیکاری وقتی خوبه که آدم پول داشته باشه بره بگرده و خرید کنه و بره آرایشگاه مانیکور کنه و ال و بل . 

- به همین خاطر کاملا جدی دارم دنبال کار میگردم که شاید بخاطر نزدیک شدن به تعطیلات فعلا خبری نیست . 

- هم خسته شدم هم نگرانم ...

نظرات 8 + ارسال نظر
مجتبی شنبه 8 دی 1397 ساعت 06:31

سلام صبح بخیرو شادی دوست عزیز حالت چطوره ؟

سلام . خوبم و الان میخوام آپ کنم

رهآ جمعه 7 دی 1397 ساعت 15:24 http://rahayei.blogsky.com

کریسمست مبارک.
بیا برامون از حال و هوای این روزای اونجا بنویس. باید خیلی هیجان انگیز باشه :)
بعد تعطیلات ان شالله کار خوب پیدا میکنی. جذبش کن از الان :)

در مورد کریسمس چیزی ندارم بگم . خیلی بیرون نرفتم توی این ایام . بعد تعطیلات حتما کار خوب پیدا میکنم و ممنون

مجتبی جمعه 7 دی 1397 ساعت 06:22

سلام صبح بخیر و شادی/

الف کاف چهارشنبه 5 دی 1397 ساعت 22:44 http://alefkaf1984.blogsky.com

فیلم و سریال خوب ببین حد اقل یه کاری کرده باشی یا کتاب بخون و یا سعی کن یه مهارت دیگه هم یاد بگیری حتی اگر شدهخ نقشه کشی دستی

نقشه کشی دستی که هلوست برای من . تمام پروژه های دانشگاهیم رو تو ۷ سالی که بودم دستی کشیدم

مجتبی سه‌شنبه 4 دی 1397 ساعت 14:04

کجایی پس چرا نیستی /
چکار میکنی

رهآ دوشنبه 3 دی 1397 ساعت 14:32 http://rahayei.blogsky.com

ان شالله خیلی زود از سرکار رفتنت برامون بنویسی.

امیداورم اما خوردم به تعطیلات اینجا

مجتبی دوشنبه 3 دی 1397 ساعت 11:59

نگران نباش درست میشه / خارج کار نباشه که دیگه خارج نیست / اگر تو ایران هم کار خوب داشته باشید از هفت تا خارج بهتره / زن قشنگ میگیری و ماشین میخری و خانه کاری هم به کسی ندارید

مجتبی دوشنبه 3 دی 1397 ساعت 11:57

سلام خوبی ؟
الان هستی؟

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.