یادداشتهای من

دفترچه یادداشت یه خانم متولد اوایل دهه 50

یادداشتهای من

دفترچه یادداشت یه خانم متولد اوایل دهه 50

730 - سریال و خاطرات ...

- سریال میبینم هر موقع بتونم . فعلا دارم فصل 5 گریز آناتومی رو تموم میکنم . 

- یه قسمت یه دکتر به طور اتفاقی با یه خانم تو بیمارستان روبرو میشه . از واکنششون معلومه همدیگه رو میشناسن . بعد دختره بهش میگه ما نامزد بودیم حق من نبود وقتی میخوای با من بهم بزنی یه کم مفصل تر از دو خط ای میل باشه ؟ 

- این قسمت یکهو حالم رو بد کرد . یاد یه نفر افتادم . همون یه نفر بهش میگم و اسم مستعاری براش نمیگذارم . بدون اینکه کوچکترین توجهی بهش داشته باشم و به قول معروف بهش نخ بدم اومد جلو . برای من جذابیتی نداشت و وقتی فهمید از یه در دیگه وارد شد از درد دل و اینکه چه مشکلاتی داشته و داره . خب منم به عنوان یه دوست به حرفاش گوش میکردم بعد کم کم جهت حرفاش عوض شده بود اما بازم علاقه ای از سمت من نمیدید تا اینکه نقطه ضعف منو فهمید و از اون در وارد شد . دو سال روی مخ من کار کرد تا منم بهش علاقمند شدم ، اونم خیلی زیاد . توجه خیلی زیادی بهم نشون میداد ، کارهای کوچیک غیر منتظره برام انجام میداد که من سورپریز بشم و ... خیلی بهش وابسته شده بودم اما با اولین مشکلی که براش پیش اومد رفت و پیداش نشد . بهش پیغام دادم که خوبی ؟ پیغام داد خوبم ولی "خداحافظ برای همیشه " من خیلی اذیت شدم . واقعا ناراحت بودم . الان که بعد مدتهای زیاد به اون قضیه نگاه میکنم میبینم من اصلا نمیخواستمش و اصلا مناسب هم نبودیم ولی دو سال دوندگی برای جلب توجه من این حق رو به من نمیدادکه با چیزی بیشتر از "خداحافظ برای همیشه " تموم بشه ؟

- دنیای عجیبیه 

نظرات 2 + ارسال نظر
رهآ سه‌شنبه 22 آبان 1397 ساعت 00:33 http://rahayei.blogsky.com

گاهی از این فیلم ها که یهو آدم پرت میکنن ی جایی که نباید، باید ترسید ...

رهآ سه‌شنبه 22 آبان 1397 ساعت 00:30 http://rahayei.blogsky.com

گاهی از این فیلم ها که یهو آدم پرت میکنن ی جایی که نباید، باید ترسید ...

دقیقا

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.