یادداشتهای من

دفترچه یادداشت یه خانم متولد اوایل دهه 50

یادداشتهای من

دفترچه یادداشت یه خانم متولد اوایل دهه 50

721 - عطر بازی

- عطر رو خیلی دوست دارم  . سالهای زیادی از دانشجوئیم Samsara  از شرکت Guerlain میزدم و به شدت بوش برای نوستالژیه . عطر الان قدیمی شده و به زحمت پیدا میشه . تو ایران که خیلی به زور ولی بیرون ایران پیدا میشه . یه عطر هم بعدها گرفتم به اسم Code blue  از Armani  که بوی بی نظیری داشت و از خساست انقدر کم میزدمش که بمونه و یک بار گذاشتمش تو چمدون و توی راه همششششش ریخت تو چمدون و داغ به دل من موند . انقدر هم گرون بود دیگه نخریدمش

مدتی کانال پرنس جان رو میخوندم که یه آرشیتکت در آمریکا هست . قلم خوبی هم داره اون گفت که همون شرکت Guerlain یه عطر جدید زده به اسم Terracotta  و انقدر تعریف کرد از بوی اولیه اش و از بوی میانیش و انتهاییش و غیره که همون موقع که ایران هم بودم رفتم تو سایتها قیمتش زو دیدم که قبل از گرونی دلار 800 هزار تومن بود و مخم سوت کشید و بیخیال ... 

- خب ما الان 12 سال از لندینگ اولیه مون در کانادا میگذره و تقریبا هر سال یه رفت و آمد بین این دو کشور داشتیم . چند سال پیش همراه داشتن هر گونه مایعاتی نمیدونم بیشتر از چند سی سی به داخل هواپیما ممنوع شد و ما هم که مسافرتمون طولانی بود من با خودم گفتم حالا که اینا نمیگذارن عطر و اسپری همراهم باشه منم میرم فری شاپ و به خودم عطر میزنم ! بعدش با خودم فکر کردیم چرا زودتر اینکارو نکردم !!!ا  

- هر دفعه میرم عطر فروشی رو پیدا میکنم و توش قدم میزنم و حسابی لذت میبرم بعد میرم سراغ یکی از عطرهای مورد علاقه ام و اونو خالی میکنم رو خودم

- این مسافرت اخیر رفتم سراغ غرفه Guerlain و اول سراغ Samsara ی عزیزم رو گرفتم و وقتی فهمیدم این شرکت همه عطرهای قدیمیش رو یونیفرم کرده و یه شیشه جنرال براشون گذاشته لب و لوچه ام آویزون شد که این دفعه که عطرم تموم بشه دیگه اون شیشه عزیز و نوستالژیکش رو روی میزتوالتم ندارم . بعد رفتم سراغ Terracotta  و شیشه اش رو بو کردم خیلی به نظرم جالب نیومد . اما به مچ دستم زدم و اومدم بیرون . آقا 6 ساعت ترانزیت رو نمیخواستم بخوابم هی راه رفتم و هی دستم رو بو کردم هی بوش بهتر شد هی بوش بهتر شد و من دیگه داشتم غش میکردم از بوی فوق العاده اش  . البته نخریدم چون عطرهام هنوز تموم نشده .

 

- خلاصه جونم براتون بگه که یکی از تفریحات من وقتی تو فرودگاه ترانزیت هستم و باید وقت تلف کنم عطر بازیه . خیلی عالیه 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.