یادداشتهای من

دفترچه یادداشت یه خانم متولد اوایل دهه 50

یادداشتهای من

دفترچه یادداشت یه خانم متولد اوایل دهه 50

720 - شراب و گل گاو زبون

- خیلی وقتا بی خوابی داشتم ، قبل از اینکه انقدر اذیتم کنه که دکتر بهم دارو بده . اگه یادم می موند و بعد از شام یه لیوان معجون مخصوصم رو میخوردم خیلی آروم میشدم و میخوابیدم . گل گاو زبون و چند پر چای ترش و یه ذره سنبل الطیب و مقداری نبات ، همشو میریختم تو قوری و دم میکردم . هم خیلی خوشمزه بود و هم بعدش خواب خوبی میکردم . مزه اش عالی میشد حتی بهتر از وقتی که لیمو عمانی بگذارین تو گل گاو زبون . مزه مزه اش میکرد و هم زمان حال رو میساخت هم بعدش رو . 

-مدتهاست که دارو میخورم برای بیخوابیم و گل گاو زبون از یادم رفته بود . پیش دوستم بودم اینطرف آب و یه شیشه شراب قرمز باز کرد و گفت میخوری ؟ گفتم تا حالا نخوردم براش جالب بود و یه کم ریخت ته یه گیلاس . چشیدم و کم کم خوردم تا تهش ... چشمتون روز بد نبینه با هر قلپی که میخوردم یه لرزه به تنم میفتاد ولی تا آخرش رفتم ببینم چی میشه . راستش هیچ اتفاقی نیفتاد و حس و حالی بهم دست نداد . یکی دو هفته بعد مهمون داشتم و برای اولین بار در عمرم رفتم به فروشگاه LCBO  که فروشگاه رسمی نوشیدنی الکلیه . یه فروشنده پیدا کردم و بهش گفتم چند تا آبجوی خوب میخوام که بهم داد ، بعد گفتم یه شراب خیلی ملایم و شیرین بهم بده که یه شراب صورتی رنگ بهم داد که خودشون بهشون میگن رز . خلاصه رفتم خونه و مهمونی برگزار شد و در حین مهمونی یه کم از شراب خوردم و باز حالم بد شد از مزه اش و اتفاق خاصی هم نیفتاد . چند شب بعد هم یه کم استرس داشتم و باز سعی کردم یه کم دیگه شراب رز امتحان کنم . بازم با هر قلپ یه لرزه به تنم میفتاد و حالم بد میشد ، بعدش هم که باز هیچی . 

- چند شب قبل به بچه ها گفتم آخر شب یه دم نوش میخورین گفتن آره و من معجونم رو بدون سنبل الطیب درست کردم (نداشتمش ) چه لذتی بردم از مزه اش و آرامش بعدش رو هم دوست داشتم . 

آقا چه مرضیه وقتی از گل گاو زبون انقدر لذت میبرم به زور بخوام خودمو به مزه گند شراب عادت بدم ، چیو میخوام ثابت کنم ؟ تازه وقتی چای ترش توش میندازم یه رنگ قرمز خوشرنگی میگیره ، میتونم بریزم تو گیلاس و ببرم بالا و مثلا منم شیک هستم :)

بابا زوری که نمیشه شیک بود ، میشه ؟ 

نظرات 2 + ارسال نظر
مجتبی یکشنبه 29 مهر 1397 ساعت 16:21

سلام چه خبر؟خوش میگذره ؟
راستی خواهر هم عقد کرد

مبارکه . نذر امامزاده جاستین میکنم تو هم زن بگیری

مجتبی یکشنبه 22 مهر 1397 ساعت 12:00

سلام من تا حالا شراب نخوردم نمیدانم مزه چطوری
بعدش اینجا شراب خوب نیست میگن خیلی خطرناک این وقت ها خیلی هاکه خوردن میمیرن میگن جنس خوب نیست /
اره دیگه بازم زن نگرفتم

منم هیچ وقت تو ایران شراب نخوردم . مشروب خوردن تو ایران خیلی ریکس داره

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.