یادداشتهای من

دفترچه یادداشت یه خانم متولد اوایل دهه 50

718 - فیلمهای توی راه

- خب جونم براتون بگه که مسافرتی که داشتم راه طولانی ای بود ( چشم بسته غیب گفتم ؟:)))) تصصمیمم این بود که به خودم سخت نگذرونم و این شد که وقتی ساعت دو و نیم بعد از ظهر حرکت کردیم و گفتن 11 ساعت و 45 دقیقه پرواز تا دبی طول میکشه اصلا ناراحت نشدم (جون عمه کوچیکه ی مرحومم ) و نشستم به فیلم دیدن . توی فیملها گشتم ببینم اسم کدوم آشناست که رسیدم به a quiet place  . این فیلم رو پسرم تو سینما دیده بود و خیلی ازش تعریف کرده بود . دیدمش و خب خیلی هیجان داشت و قشنگ بود و بازیهای خوبی داشت . بعد شام آوردن و خوردیم و انصافا غذاهای هواپیمای امارات از بقیه هواپیما ها بهتره . خیلی شیک و مجلسی کفشم رو در آوردم و جورابی که توی هواپیما بهمون دادن رو روی جوراب خودم پوشیدم و یه قرص خواب خوردم و پتو رو کشیدم رو خودم . فکر کنم حدود 4 ساعت خوابیدم شاید هم بیشتر که چراغها روشن شد و صبحونه آوردن . جاتون خالی اونم خیلی خوب بود خوردم و باز نشستم به فیلم دیدن و toy story 3   و Breaking in  رو دیدم . دیگه رسیدیم دبی و پیاده شدیم و یه دوری زدم و طبق معمول یه سری به فری شاپ عطر زدم که داستان اونم بعدا میگم و دوباره سوار هواپیما شدیم به سمت تهران که چون هواپیما خیلی خلوت بود و کنار من دو تا صندلی خالی بود اصلا دلم نیومد بشینم فیلم ببینم و پامو دراز کردم و خوابیدم .

-برگشتنه از تهران ساعت 6 و نیم عصر راه افتادیم و من اول Hotel Artemis  رو دیدم که با اینکه زبانم بد نیست اما چیز زیادی ازش نفهمیدم و حالم گرفته شد . بعد رسیدیم دبی و باز دور دور تو فری شاپها مخصوصا عطر فروشی و بعد نشستم به خوندن کتاب مردی به نام اٌوه و بعد سوار هواپیما شدیم در حالی که گیج خواب بودم . باید صبر میکردم یه غذایی بدن بعد بخوابم که وسط خوابم بلند نشم و به زور خودم بیدار نگه داشتم و فیلم joy  رو با بازی جنیفر لارنس دیدم و باز قرص خوردم فکر کنم 5 ساعت خوابیدم و پا شدم و فیلمهای overboard  و Me before you رو دیدم تا رسیدیم  . تازه بقیه وقتم هم که به دیدن فیلم نمیرسید رو هم سریال بیگ بنگ رو دیدم و فکر کنم یه مقداری از پول بلیطم رو در آوردم .

از فیلمها  بگم :  overboard  خیلی جالب شروع شد و ادامه پیدا کرد ولی آخرش فیلم هندی شد . toy story  خیلی برام خاطره انگیز بود چون شماره 1 و دوش رو با بچه هام وقتی کوچیک بودن میدیدم .  A quiet place خیلی هیجانی بود و استرس رو به آدم منتقل میکرد و خوش ساخت بود . اما joy  بهترین فیلم بود و جنیفر لارنس با بازی محشرش توی همه بالا و پایینها آدم رو با خودش میبرد و آخرش هم خوب بود ، حس خوبی بهم داد . Hotel Artemis  به نظر سوژه جالبی بود ولی چون من نفهمیدم چیزی در موردش نمیگم احتمالا کتابخونه فیلمش رو داره میگیرم که بتونم با زیر نویس ببینم و ازش سر در بیارم  .Breaking in  خوب بود ولی خیلی خاص نبود به غیر از اینکه یه مادر وقتی بچه هاش در خطر هستن میتونه تبدیل به چه موجود وحشتناکی بشه . Me before you زیاد برام جالب نبود چون قبلا کتابش رو خونده بودم و کتابش بهتر بود .

راستی برگشتنه 13 ساعت و 20 دقیقه تو هواپیما بودیم جاتون  پر :(

مهدیار چهارشنبه 9 آبان 1397 ساعت 14:02 http://recode.blogsky.com

خوندن نوشته های وبلاگت لذت بخشه
خیلی وقته وبلاگ نخونده بودم خوشم اومد

چقدر بهم دلگرمی دادین . خیلی ممنونم

مجتبی یکشنبه 22 مهر 1397 ساعت 12:06

اینم که طولانی نیست من ماه پیش با اتوبوس از تهران به عسلویه نزدیک 20 ساعت تو راه بودم اون هم بدون هیچ امکاناتی / هواپیما که عالی راحت میتوانی کنار پنجره بشینی بیرون نگاه بکنی / من همیشه میگم کنار پنجره بهم بده تا بیرون بیینم عاشق کوهاهاو جنگل هستم /
بعدش با بغل دستی هم حرف بزن که زودتر بگذره

هیچ کدوم مسیرها کنار پنجره نبودم . اتوبوس وسط راه میایسته یه نفسی میکشیم . باور کن 13 ساعت تو هواپیما بودن احساس خفگی میده . بعدش هم از بیرون چیو نگاه کنم از اون ارتفاع یه بار هم زدم دوربین روی بدنه هواپیما رو ببینم دیدم بالای گرینلند هستیم و همش یخ وحشت کردم و خاموشش کردم ولی خب فیلما خیلی خوب بود .
با کناریم دوست ندارم حرف بزنم ، تازگیها مردم گریز شدم .

امین یکشنبه 15 مهر 1397 ساعت 12:08 http://alefkaf1984.blogsky.com

نمی دونم فیلم ها رو ارشیو داشتی یا رندوم دیدی ولی یه پیشنهاد میکنم که قبل از دیدن فیلم ها یه نقد هم در موردش بخونی اینطوری راحت میتونی انتخاب کنی و کار با کیفیت تری و ببینی

همه اینا رو تو هواپیما دیدم . دسترسی به اینترنت نداشتم و یه جورایی وقت تلف شده ام رو استفاده کردم