یادداشتهای من

دفترچه یادداشت یه خانم متولد اوایل دهه 50

یادداشتهای من

دفترچه یادداشت یه خانم متولد اوایل دهه 50

713- برند لباس ...

1- یه همکلاسی دارم متولد سال 47 فکر کنم . سال اول دوم دانشجویی با یه دختر خانمی دوست میشه و 6 ماه نشده ازش خواستگاری میکنه و میرن خونه خودشون . اینم دانشجو بوده و پدرش بهش کمک نمیکنه و خیلی وضعیت بدی داشتن و اون خانم با شرایطش میسازه و بچه دار هم میشن ولی آقا میگه که من هیچی از اون بچه ام نفهمیدم و همش در حال دویدن و کار کردن بودم . کار کردن آقا نتیجه میده و کم کم وضع مالیش خوب میشه . دوستان میگن با خوب شدن وضع مالی سر و گوش آقا میجنبه و خانمه تحمل نمیکنه و جدا میشه . پسر این آقا الان باید 28 سالش باشه . 

سالها بعد از جدایی این آقا با یه خانمی که خیلی کوچیکتر از خودش بوده ازدواج میکنه و پارسال اینها بچه دار میشن یعنی فکر کنم پدر 49 ساله و مادر 39 ساله . یه دختر با نمک دارن که هر وقت عکس پدر دختری میگذاره خب مثل نوه پدر بزرگ هستن . 

حالا وضع مالی آقا خوبه و کار هم نمیکنه و 24 ساعت مادر و پدر در خدمت این بچه و وقتی عکسهاشو میفرسته و جشن دندون در آوردنش و لباسهای مارک دارش و ... من به این فکر میکنم که این دختر بچه واقعا دلش میخواست مادر و پدر جوون داشته باشه و تو شرایط سخت ( مثل بچه اول ) زندگی کنه که البته در مورد اینها دعوا و طلاق هم توش بود . یا اینکه خدای نکرده توی مدرسه راهنمایی پدرشو از دست بده ولی کفش مارکدار باشه ؟ 

کی میدونه چی درسته و چی بهتره ؟ 


نظرات 3 + ارسال نظر
. یکشنبه 1 مهر 1397 ساعت 06:44 http://fidgety.blogsky.com

گردونه روزگار هر کسی رو به نحوی بازی میده و در شرایط این دو بچه انتخاب بهتر یا بدتر وجود نداره

درسته

فرشته جمعه 16 شهریور 1397 ساعت 19:49

اون بچه بیشتر یه بابای وفادار وبا معرفت نیاز داره مگر نه که عمر دست خداست شاید۱۲۰سالگی باباشم ببینه

بله اینم درسته

مجتبی چهارشنبه 14 شهریور 1397 ساعت 10:09 http://m-z2016.blogsky.com

سلام
وای من هم ترسیدم اخه من هم 32 سال دارم هنوز هم مجردم /ولی حرف اخرت درست مشخص نیست که چه درست چه غلط

بابا 32 سال که سنی نیست . من خانمم و بچه اولم رو 28 سالگی آوردم و دومی رو 31 سالگی

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.