یادداشتهای من

دفترچه یادداشت یه خانم متولد اوایل دهه 50

یادداشتهای من

دفترچه یادداشت یه خانم متولد اوایل دهه 50

712 - پازل

1- از بچگی پازل رو خیلی دوست داشتم . حالا نیست که بچگی ما لپ تاپ و تبلت دست همه بود !!!! والا - به هر حال یکی از سرگرمیهام پازل بود و سبک خودمو براش داشتم و به نظرم توش هم بد نبودم .  چند روز پیش پروژه ای گرفتم برای نوسازی یه خونه قدیمی و کثیف و وحشتناک . سه بار با پسرم رفتیم اندازه گیری کردیم تا اول نقشه وضع موجود رو بکشم اما شده یه پازل هر طرف رو شروع میکنم میرسم طرف دیگه کم و زیاد میاد . زمینش رو بعد مدتها فهمیدم کجه و اون یه سری بدبختم کردم . ضخامت دیوارهای قدیمی خارجی رو نمیدونم که معمولا چقدر میگرفتن اون هم سخت بود و خلاصه در حال حل کردن یه پازل هستم . البته هنوز هم برام جالبه .

خوش باشین 

نظرات 2 + ارسال نظر
مجتبی سه‌شنبه 20 شهریور 1397 ساعت 15:07

چه شد چکار کردی نتیجه داد؟

تقریبا کارش تموم شده

مجتبی چهارشنبه 14 شهریور 1397 ساعت 07:46 http://m-z2016.blogsky.com/

سلام صبح بخیر دختر خوب من همیشه بهت سر میزنم ولی یک مدت نیستی من هم میگم که غیب شدی

خیلی لطف میکنین که سر میزنین

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.