یادداشتهای من

دفترچه یادداشت یه خانم متولد اوایل دهه 50

یادداشتهای من

دفترچه یادداشت یه خانم متولد اوایل دهه 50

703 - از وبلاگ خرمالوی سیاه ، آلما توکل

 

افتاده ام بر روی تخت. آنقدر درد روحی و جسمی کشیده ام که پریود در بدوقتی آمده سراغم. عادتش است، وقتی درد دارم به دردهایم اضافه می شود.

پخش شده ام روی تخت بیمارستان. از لرز دو تا پتو پیچیده ام به خودم. یک سرم توی این دستم است. یک سرم توی آن دستم. بسته ی نوار بهداشتی در کشوی بغل تختم. صبح شده. سینی صبحانه را برده اند. خورشید تابیده توی اتاق. زنی که دو تخت آنورتر است و صرع گرفته و فعلا کسی قصد ندارد به او بگوید تازه به خواب رفته. پیرزن روبرویی خرخر می کند.

من؟

درد می کشم. از زندگی متنفرم و منتظر..دکتر قرار است بیاید من را ببیند.

پنج دقیقه قبلش پرستار سرک می کشد و چکم می کند: آن را بردار!

-   چیو؟

-    اون نوار بهداشتی رو وردار دکتر نبینه!

-    چی؟

-    نوار بهداشتیت اونجاس . بپوشونش!

 به گلوله فکر می کنم. خیلی جدی به آن فکر می کنم.خیلی خیلی جدی به دکتری که با نوار بهداشتی حشری می شود. به پرستاری که فکر می کند پریود بودن زشت است فکر می کنم. و دوست دارم تمام دنیا را بالا بیاورم!


خرمالوی سیاه 

نظرات 1 + ارسال نظر
امین دوشنبه 21 خرداد 1397 ساعت 23:25 http://alefkaf1984.blogsky.com

نگاه مریض جنسی در جامعه بلای جان مردم.
رقابت شدید با پراید برای نابود کردن نسل بشریت

مریضی جنسی ... چی میشه گفت ؟

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.