یادداشتهای من

دفترچه یادداشت یه خانم متولد اوایل دهه 50

یادداشتهای من

دفترچه یادداشت یه خانم متولد اوایل دهه 50

702 - تعطیلات و ...

معمولا روزهای تعطیل وبلاگ گردی و وبلاگ نویسی نمیکنم  اما الان میخوام بنویسم . 

یه اپلیکیشن دارم تو گوشیم به اسم Wunderlist   . ابزار بی نظیری برای درست کردن لیست هست ، هر لیستی . سه تا از مهمترین لیستهام توی این اپلیکیشن "کارهایی که  باید انجام بدم " و "لیست فیلمها " و لیست کتابها" هست یعنی فیلم و کتابهایی که باید ببینم و بخونم . 

مدتی سرم خیلی شلوغ کلاسهام بود و به دلیل جمع کردن وسایل برای رفتن و غیره کار خیلی داشتم . لیست کارها هر هفته یکی دوتاش تیک میخورد و کم میشد ولی لیست فیلم و کتابم مونده بود و زیاد میشد ( هر وقت کسی که قبولش دارم چیزی رو توصیه کنه میگذارم توی لیست فیلم و کتاب ) فیلم لالا لند توی لیستم نبود . فکر میکردم یه موزیکال سرگرم کننده است و اهل این چیزا نیستم اما رادیکال 63 ازش تعریف کرد و فکر کردم لابد خوبه . 

پریشب بیخوابی داشتم و مخم نمیکشید باز درس بخونم این فیلم رو گذاشتم و خیلی بیشتر از اونی که فکر میکردم درگیرم کرد . هنوز ذهنم درگیرشه و نمیدونم زمانی که تازه از دانشگاه اومدم بیرون این فیلما نبود یا من اصلا به داشتن یک رویا فکر نمیکردم ، هر چی بود در اهداف آینده ام منو مصمم تر کرد . 

ممنون از دوستانی که حتی یک بار ندیدمشون ولی باز روی زندگی من تاثیر مثبت میگذارن 

نظرات 2 + ارسال نظر
امین یکشنبه 20 خرداد 1397 ساعت 00:00 http://alefkaf1984.blogsky.com

اشکال نداره یه پی نوشت برای جوابت بزارم تو وبلاگم؟
باشه پس میزارم


رفتم وبلاگت ولی ندیدمش

امین جمعه 18 خرداد 1397 ساعت 14:13 http://alefkaf1984.blogsky.com

خدمت خانم مارپل عزیز برسونم که این شهریور که بیاد میرم تو 35.
نوشته 701 رو خوندم.
واقعیت قضیه اینه که من از انجام خیلی کار ها لذت نمیبرم .حتی از دیدن فیلم ها و کتاب خوندن و فقط انجام میدم که کاری انجام داده باشم البته بعضی وقتا اینطوری میشم ولی در کل گاهی هیجان زندگی به شکل عجیبی برام بی معنی میشه.اتفاق عجیبی نیست برام ولی انگار خاصیت سن و گاهی جنسیت بی تاثیر نیست.
احساس میکنم رویاهام دارن فراموش میشن و کاری برای انجامشون انجام نمیدم.این حجم از بی حوصلگی گاهی ازار دهنده ست ولی هست دیگه...
امید به کاهش ان دارم تا چه پیش اید...
خوشحالم از دیدن لالا لند لذت بردی...

سلام . این موضوع برای همه اتفاق میفته ، مثل یه چاهه که تا خیلی توش فرو نرفتی سعی کن خودت رو بکشی بالا . روی این موضوع جدی فکر کن

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.