یادداشتهای من

دفترچه یادداشت یه خانم متولد اوایل دهه 50

یادداشتهای من

دفترچه یادداشت یه خانم متولد اوایل دهه 50

697 - تفاوت فرهنگی

 بارها فیلمهایی تو فضای مجازی پخش شده که مثلا یه آقایی با دوست دخترش بوده و خانمش سر رسیده و دعوا و گیس و گیس کشی . دوتا فیلم در این مورد دیدم یکیش جالب بود که خانمه بجای اینکه به شوهرش بپره که این کیه پرید به سر و کله دوست دختره . دومیش هم این بود که دوست دختره شاکی شده بود و به مرده میگفت تو چرا به من هیچی نگفتی ؟!!!

حالا مساله این نیست ، اتفاقی داشتم یه تیکه از یه سریال کانادایی رو میدیدم . خانمه نمیدونم چرا تو مزرعه زندگی میکرد و شوهره توی شهر .خانمه به طور اضطراری مجبور شد بره شهر و توی خونه شوهرش با دخترش نشسته بود که یکی کلید انداخت و اومد تو . دید یه خانمه و مشخصا ارتباط صمیمانه ای با شوهرش داره . تعجب کرد و بعد از رفتن دوست دختره لوازمش رو برداشت و حلقه اش رو گذاشت روی کانتر آشپزخونه و رفت . وقتی برگشت به مزرعه اصلا حرفی به کسی نزد و به دخترش هم گفت به کسی ربطی نداره !!! به همین سادگی . نه دعوا نه گیس و گیس کشی ... دیگه وقتی این اتفاق افتاده دعوا چه معنی داره ، تمومش کن ... خلاص 

نظرات 6 + ارسال نظر
صهبا چهارشنبه 2 خرداد 1397 ساعت 00:23 http://www.sahba44.blogfa.com

نیلوفر یکشنبه 30 اردیبهشت 1397 ساعت 22:16

درود دوست خوبم،یک درخواست یا خواهش از شما دارم،چند سال پیش سر جریان تحقیق برای مافیای روانپزشکی و شیادهای برخی روانپزشک ها با وبلاگ شما آشنا شدم،و مطلبی که درباره ی اوحدی نوشته بودید،و نظرات مهم و قابل تاملی که مردم آنجا گذاشته بودند،میدانم وبلاگ قبلی شما به دلایلی مشکل پیدا کرد،و بیشتر نظرات آنجا که خیلی هم مهم بود،پرید،اگر امکان دارد ازتون خواهش میکنم،دوباره این مطلب را تکرار کنید و بنویسید و بگذارید،چند سال پیش که اولین بار این مطلب را خواندم، هضم آن برایم سنگین بود، اما الان که چند سال هست بشدت اوحدی را دنبال میکنم،تمامی حرف های شما برای من و بسیاری دیگر مصداق حقیقی پیدا کرد،از شیادهای و تضادهای که اوحدی دارد و عده ای را گمراه میکند،و شما را تحسین می کنم، بخاطر شجاعتی که در این زمینه داشتید،و نوشتید من هم حرف های بسیاری برای روشنگری درباره ی ایشان و تیم کاری شان دارم،که شاید بتپاند اندکی بر آگاهی دیگران در این زمینه کمک کند، خیلی دوست دارم این مثنوی هفتاد من را جایی بنویسیم که برخی ها به دام اینگونه افراد نیفتند، تمام نکاتی که شما در آن نوشته گفته بودید،مراجعان دیگر او هم در اینستاگرام بهش گفتند از گرفتن پول نقد برای فرار مالیاتی،تا فیلم و کتاب درمانی اش و آبستن هم طبق معمول بسیار بی ادب و بددهنی میکند،به افرادی که بع ایشان انتقاد می کنند و حتی جواب سلام مراجع را هم نمی دهد،و یک خودشیفته ی تمام عیار با کلی مشکلات دیگر هست، سپاسگزار میشم اگر آن مطلب را دوباره تکرار کنید،و اینکه من نوشته های شما را دوست دارم هر چند گاهی کمتر وقت می کنم سر بزنم و بخوانم-حالا بیشتر آشنا میشیم و حرف خواهیم زد -ببخشید بابت پر حرفی فراوان

سلام ، چشم اگر بدونم برای یک عده چراغ راه میشه که وقت و پولشون رو به هدر ندن حتما دوباره میگذارمش . در اولین فرصت

امین دوشنبه 24 اردیبهشت 1397 ساعت 02:07 http://alefkaf1984.blogsky.com

خیانت مثل اعتیاده...
عموما میگن نه من مثل فلانی نمیشم یا زندگی من مثل فلانی نمیشه یا من با این ادم یه مدل دیگه ام یا قرار نیست هر رابطه ای به فلان ختم بشه و یک عالمه توجیه دیگه...مراقبت تنها راه نجات...از همه چیز زندگی باید مراقبت کرد از همه ی مناسبات از همه ی روابط وگرنه چشم باز میکنیم و خودمون رو وسط یه رابطه ی اشتباهی میبینیم که شاید اصلا فکرش رو هم نمیکردیم.
البته در موارد خود خواسته قضیه فرق داره و کلا قصه یه چیز دیگه س

قضیه خیلی پیچیده است ، البته در بیشتر موارد

امین دوشنبه 24 اردیبهشت 1397 ساعت 02:04 http://alefkaf1984.blogsky.com

سپاس
فایل ها رو دانلود کردم و در اولین فرصت گوش میدم...

امیدوارم برای شما هم به اندازه من مفید باشه

رهآ یکشنبه 23 اردیبهشت 1397 ساعت 16:47 http://rahayei.blogsky.com

من ی ِ فیلم خارجی دیدم، که سه تا زنی که توسط ی ِ مرد خیانت دیده بودن، با هم دوست شدن ُ مرد ُ به سزای اعمالش رسوندن :)))))

ممنون از نظرتون
حتما اون طور موارد هم وجود داره

هفت مین شنبه 22 اردیبهشت 1397 ساعت 09:53

نمیدونم ولی طبیعی به نظر نمیاد . شما با اون حجم از احساس و اعتمادی که به همسرت داری ، یکدفعه مورد خیانت واقع میشی .
غیر از شوک و اضطراب شدید که بهت دست میده سوال های زیادی هم برات پیش میاد . و همش از خودت میپرسی چرا ؟ به اندازه ی کافی خوب نبودم ؟
تغییرات خلق مناسب با شرایط و به شرط داشتن محرک بیرونی کاملا عادی و نشانه سلامت روان .
مورد آخری که نوشته بودید به نظر میومد از قبل جدایی عاطفی شکل گرفته بوده .
با توجه به اینکه هر فرد خلقیات و روحیاتش منحصر به فرده .

میدونین یه کلاس روانشناسی میرفتم ، به اسم تحلیل رفتار متقابل ، از نظر آماری بررسی کرد احتمال خیانت دیدن خیلی بیشتر از پنچر شدن لاستیک ماشینمونه و میگفت اما همیشه یه لاستیک زاپاس تو ماشینمون داریم ، چرا در این مورد آماده نیستیم ؟
راستش وقتی سنم کمتر بود این احتمال رو صفر میدونستم ولی بعدا فهمیدم اینطور نیست

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.