یادداشتهای من

دفترچه یادداشت یه خانم متولد اوایل دهه 50

یادداشتهای من

دفترچه یادداشت یه خانم متولد اوایل دهه 50

671 - سوالهای فوق فلسفی زندگی من ...

سال 69 رفتم سر کار . نقشه کشی دستی انجام میدادم . بعد از یک سال اولین کامپیوتر شرکت وارد شد که با اتوکد کار کنیم . کامپیوتر دیده بودم و معنی کیس و کی بورد و مانیتور رو میدونستم ولی اون موقع فقط کسانی که کار گرافیکی انجام میدادن موس داشتن بنابراین دیدن موس برام جالب بود . اون موقع اگر هم کسی موس داشت 2 کلیده بودو فقط کلیک چپ و راست معنی داشت اما توی اتوکد به کلید وسط هم نیاز بود بنابرای این موسی که من اولین بار دیدم 3 کلید داشت . من رفتم بالای سر کسی که داشت با کامپیوتر نقشه میکشید و هی به مونیتور نگاه میکردم و هی به دستاش . میدیدم کرسر همه جهت میچرخه و حرکت ماوس روی ماوس پد رو متوجه نبودم و با خودم فکر میکردم این که سه تا کلید داره . یکیش کرسر رو میبره چپ یکیش راست یکیش بالا ، اون یکی جهت رو چکار میکنه ؟ خیلی باحالم نه ؟

 

بچه هم که بودم و با خانواده میرفتیم پمپ بنزین ، بنزین بزنیم من قد و قواره پمپ رو نگاه کردم و با خودم فکر کردم مگه تو این یه ذره پمپ چقدر بنزین جا میشه که اینهمه ماشین ازش بنزین میزنن !!!


خیلی فلسفی بود سوالهام نه ؟!!!

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.