یادداشتهای من

دفترچه یادداشت یه خانم متولد اوایل دهه 50

یادداشتهای من

دفترچه یادداشت یه خانم متولد اوایل دهه 50

670 - دنیای این روزها ...

اگه بهم نمیگین مرتجع و پیر و غیره باید بگم که دنیای لوسی شده .

همین امروز ...

صبح پاشدم برم خرید میوه ، از شلوغی خیلی بدم میاد برای همین از خوابم میزنم که اولین دقایقی که فروشگاهی باز میشه اونجا باشم تا خریدم رو تو خلوتی انجام بدم و بیام خونه . لباس پوشیدم و رفتم تو پارکینگ دیدم یکی از همسایه ها به دلیل یه کار بنایی که تو پارکینگ داشتیم مجبور شده ماشینش رو روی رمپ بگذاره و من نمیتونم ماشین رو بیرون ببرم . رفتم در خونشون رو یواش زدم اما باز نکردن و فکر کردم حتما خوابن و برگشتم خونه . دراز کشیدم تو تخت و همونطور که با گوشیم ور میرفتم الکی تو گوگل زدم خرید آنلاین میوه و سایتش اومد و سفارش میوه دادم و خلاص ...

بعد باید یه متنی توی ورد فارسی تایپ میکردم که ببرم بیرون برام پرینت بگیرن . عدداش رو انگلیسی میزد توی گوگل زدم چطور عددها رو فارسی کنم و بله در یک سوت ( حتی به دو و سه سوت هم نکشید ) راهش رو پیدا کردم و درستش کردم .

اپلیکشین بقچه هم که زحمت نون خریدن رو میکشه ...

لوس نیست این دنیا ؟ !!!

نظرات 2 + ارسال نظر
مجتبی سه‌شنبه 24 بهمن 1396 ساعت 07:53

قیمت میوه که اور چقدرتفاوت داشت /

مثلا آناناس توی مغازه نزدیکمون 25 تومنه . اما برای من اورد دم خونه 16 یا 17 تومن حساب کرد .

امین سه‌شنبه 10 بهمن 1396 ساعت 15:40 http://alefkaf1984.blogsky.com

به نظرم بهترین اتفاق دنیا تکنولوژی و یک روز همه چیز در سلطه اون قرار مگیره و البته ما ایرانی ها باز هم از فرهنگ استفاده ش دوریم عموما...ولی لذت خرید اینترنتی چیز دیگه ای...
شاد باشی

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.