یادداشتهای من

دفترچه یادداشت یه خانم متولد اوایل دهه 50

یادداشتهای من

دفترچه یادداشت یه خانم متولد اوایل دهه 50

682 - تاریخ ...

در گیر دیدن دو تا سریال و خوندن یه کتاب شدم . سریال اول ویکتوریا است که یه دوره کوتاهی از زندگی ملکه ویکتوریا رو نشون میده . شبکه من و تو نشون داد و منم دیدم . خیلی جالب بود . بعدیش یه سریال اثر حسن فتحی هست . کارهای حسن فتحی رو بعد از "شب دهم" دنبال کردم . خیلی دوست دارم و سریال شهرزاد رو بخاطر حسن فتحی و بازی علی نصیریان خریدم . دوستام گفتن که یه سریال هم زمانی که من ایران نبودم ازش پخش شده به اسم مدار صفر درجه . توی سایت سروش کلی دنبالش گشتم ولی نداشت . بطور اتفاقی تو یه کتابفروشی دیدم و خریدم و الان هر وقت دارم تو آشپزخونه کار میکنم یا اتو میکشم لپ تاپ رو میگذارم دم دستم و یه مقدارش رو میبینم . کتابی که درگیر خوندنش شدم تاریخ ایران مدرن نوشته یرواند آبراهامیان هست که خیلی دارم از خوندنش لذت میبرم . ولی شاید نصفش مونده .

دقت کردم دیدم هر سه تای اینها به تاریخ مربوط میشه ، کتاب که تاریخ خالص هست و با لحن و زبان بسیار بی طرفانه نوشته شده . ویکتوریا هم بیشتر تاریخی هست و مدار صفر درجه یه رمان تاریخی محسوب میشه . شاید تبعات سنم هست !! ولی نه یادمه دبیرستان هم که بودم کتابهای ژوزف بالسامو و غرش طوفان رو میخوندم که کاملا تاریخی بود و خیلی لذت میبردم .

در ضمن دو تا اپلیکیشن روی گوشیم نصب کردم یکی "نوار" و یکی "فیدیبو" اولی کتابهای صوتی داره که حق مولفش هم پرداخت میشه . دو تا کتاب کوتاه ازش دانلود کردم و گوش دادم . مخصوصا وقتی زمان زیادی توی راه باشی و نتونی مثل من تو ماشین کتاب بخونی عالیه . اپلیکیشن فیدیبو هم کتاب نوشتاری روی گوشی داره که خب همیشه همراهت هست و مثلا وقتی دو ساعت توی مطب دکتر مجبور باشی بشینی خیلی بدرد بخوره .

هفته خوبی داشته باشین

نظرات 1 + ارسال نظر
وحید53 شنبه 4 آذر 1396 ساعت 09:32 http://razanipoem.persianblog.ir

برخی فیلم ها یا کتاب ها حرف برا گفتن داره. حرفهایی که در موردش فکر کرد. پریشب یه فیلم دیدم با این که سر و تهش رو زده بودن اما شالوده اش خیلی حرفا داشت

اسم فیلم رو بگین اگه میشه

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.