یادداشتهای من

دفترچه یادداشت یه خانم متولد اوایل دهه 50

یادداشتهای من

دفترچه یادداشت یه خانم متولد اوایل دهه 50

675 - خوندن و ...

نمیدونم چرا حس میکنم یکی از نوشته هام گم شدن . تقریبا مطمئنم که در موردم علاقه ام به خوندن نوشتم و اینکه یه روز دیدم کارم کمه و رفتم وبلاگ های مورد علاقه ام رو خوندم . نوشتم از عشقم به خوندن . اینکه از کتابخونی رسید به وبلاگ خونی . اما الان چی ؟ دم دست ترین چیز برای خوندن چیه ؟ کانال های تلگرامی ، متاسفانه . البته کانالهای خوب هم هست .

چند وقت پیش کانالهای تلگرامیم رو حذف کردم تا وقت کمتری سرشون بگذارم . دیشب به طور اتفاقی یه سر به #چهلسالگی انداختم و دیدم وای چقدر مطلب نخونده دارم ! هی رفتم بالا و هی رفتم تا رسیدم به جایی که نوشته هاش آشنا بود و بعد خوندم اومدم پایین . هنوز تموم نشده ولی چقدر این کانال رو دوست دارم . بازم باید بخونمش .


این چه مرضیه که تا میری توی داروخانه تا میگی چسب زخم میخوام حتما باید داروخانه چی ( اسمشون چیه ؟ ) بگه یه چسب زخم جدید بهتون پیشنهاد کنم ؟

چند وقت پیش رفتم داروخانه میگم پاک کننده آرایش دو فاز دارین ؟ میگه کدوم برند میخواین ؟ گفتم من ایو روشه استفاده کردم خوب بوده . میگه ولی ما نمیدونم چی چی داریم خیلی خوبه مژه ها رو تقویت میکنه ال و بل خب ایو روشه 27 تومنه اون 110 تومن !!!! گفتم ایو روشه بدین .

دیروز رفتم داروخانه میگم کرم پریم دارین ؟ میگه بله . گفتم لطفا ضد آفتابش رو بدین . میگه میتونم چیز دیگه ای پیشنهاد کنم ؟ گفتم نه خبر من پریم میخوام . میگه همون ایرانی هم میتونم چیزی پیشنهاد کنم ( یعنی نترس گدای بدبخت ) بهش گفتم لطفا پریم بدین . یعنی خفه شو!!!! آخه من ازت مشاوره خواستم ؟؟؟؟

اصولا اعصاب ندارم

نظرات 3 + ارسال نظر
وحید53 سه‌شنبه 2 آبان 1396 ساعت 07:26 http://razanipoem.persianblog.ir

اعتیاد به تلگرام رو به سختی می شه ترک کرد

ندا یکشنبه 23 مهر 1396 ساعت 11:24 http://mydailyhappenings.blogsky.com/

از همه بدتر موقعیه که میری مانتو فروشی، فروشنده دنبالت راه میوفته و پا به پات میاد. انقدرررررر بدم میاد که حد نداره. ایش بهشون.

وای این دقیقا دیروز برام اتفاق افتاد و در رفتم از دستش

آقای تلگرامی یکشنبه 23 مهر 1396 ساعت 09:37 http://tel.blogsazan.com/

سلام دوست عزیز
خوشحال میشم به وبلاگ من هم سری بزنید.
اگر مایل بودین تبادل لینک کنیم.
لطفا عنوان لینک رو بده که من هم توی وبلاگم قرار بدم.
لینک من: معرفی کانال تلگرام
tel.blogsazan.com

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.