یادداشتهای من

دفترچه یادداشت یه خانم متولد اوایل دهه 50

یادداشتهای من

دفترچه یادداشت یه خانم متولد اوایل دهه 50

666 - چه شماره روندی

  1. گلو دردم بدجوری روی اعصابمه و کاری هم از دستم بر نمیاد .

  2. مدتیه که وقتی دارم تو آشپزخونه کار میکنم لپ تاپ میارم و یه فیلم میگذارم میبینم . چند شب پیش هفت ماهگی رو دیدم که مالی نبود . دیشب فیلم دختر با بازی فرهاد اصلانی و مریلا زارعی رو دیدم و حسابی ذهنم رو مشغول خودش کرد . امکان نداره یک دختر ایرانی باشی و تیکه هایی از فیلم رو توی زندگیت تجربه نکرده باشی . خیلی دردناکه .

  3. صبح با پسرم حرف میزدم و ازش در مورد خونه شون و شرایط زندگیش پرسیدم . خیلیها میگن من لوسم و زیادی میخوام بچه هام راحت باشن ولی راستش از شرایطی که در مورد خونه شون گفت بغضم گرفت و گریه کردم . مخصوصا وقتی با اون لحن ساده اش گفت خونه مون خوبه ولی یه woman’s touch احتیاج داره . این موقع خیلی احساس دلتنگی کردم براش .

  4. در کل ملالی نیست جز دوری پسرم ...

نظرات 1 + ارسال نظر
وحید53 یکشنبه 22 مرداد 1396 ساعت 07:22 http://razanipoem.persianblog.ir

ساختی ها ساختگی می یاره. کمتر فیلمی هست که حرفی برا گفتن داشته باشه.

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.