ش | ی | د | س | چ | پ | ج |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | ||
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
بالاخره تراول رو با یه ضرر 5 تومنی عوض کردم . شرکت حقوق و پاداش داد و خیلی خوش به حالمون شد . البته دو و نیم ملیون جرینگی یکی از قسطهای شهریه دخترم رو دادم اما بازم راضیم . کارهای شرکت خیلی کمتر شده و اضطرابی که داشتیم به حداقل رسیده البته دلیل اصلیش عوض شدن مدیر محترم بود که دهن ما رو سرویس میکرد .
فرشهام رو فرستادم بشورن ، یه قیمتی توی سایت نوشته بود ولی تا اومد دید گفت نه اینا باید اینطور شسته بشه و اونطور وگرنه خراب میشن . منم حوصله بحث نداشتم فرستادم ولی انصافا خیلی تمیز و خوب شست و آورد . بعدش هم زنگ زدن پرسیدن از شستشو راضی بودین ؟ پرسنل برخورد خوبی داشتن ؟ چقدر هزینه دادین ؟ این بازخوردها میتونه خیلی خوب باشه و آدم حس نمیکنه که میخوان سریع پول رو بگیرن و در برن .
اصولا ملالی نیست جز دوری پسرم که دارم باهاش میسازم
کلن ضرر و زیان
فقط نمیفهمم که چرا وبلاگ خودتون به روز نمیشه