یادداشتهای من

دفترچه یادداشت یه خانم متولد اوایل دهه 50

یادداشتهای من

دفترچه یادداشت یه خانم متولد اوایل دهه 50

۸۰۰ - از هر دری

-سال نو مبارک یا به قول بعضیها تموم شدن سال ۹۸ مبارک ! 

- ترکیب غربت و قرنطینه دیگه یه چیزیه افتضاح اندر افتضاح ٰ خدا نیاره براتون 


از بقیه روزمرگیهام بگم :  دسترسی به فیلمم اینجا خیلی خوبه . کتابخونه و نتفلیکس و یوتیوب . 

کتابخونه ها رو تعطیل کردن اما یوتیوب و نتفلیکس وجود داره . یه لیست بلند بالا داشتم از کتاب و فیلم که لیست فیلم همینطور داره کم و کمتر میشه ولی لیست کتاب نه . البته کتاب صوتی همیشه تو ماشین گوش میدم ولی خب اگه یه فیلم حدود ۲ ساعت طول میکشه یه کتاب ممکنه تا ۱۵ ساعت باشه و خیلی بیشتر طول میکشه . 

- کتابی که الان دارم گوش میدم کتاب دو قرن سکوت هست 

- قبلا صبح ها میرفتم دخترم رو میبردم مدرسه و بعد از اینکه پیاده میشد کتاب گوش میدادم تا شرکت که حدود ۴۰ دقیقه رانندگی میشد اما الان که مدرسه ها تعطیل شدن حدود ۱۵ دقیقه طول میکشه تا محل کار و کمتر وقت میکنم کتاب گوش بدم و طولانی شده کتاب اخیرم . 

- وقت دندونپزشکم رو کنسل کردن بخاطر کورونا ٰ رستورانها تعطیل شدن و ما هم که البته جایی نمیرفتیم ولی دیگه کاملا خونه نشین شدیم .

-سعی میکنم ساعت بیشتری سر کار بمونم حالا که رانندگیم کمتره ولی دو روز توی این هفته سر درد وحشتناکی داشتم و نتونستم .

- روز اول عید رو تعطیلمون کردن البته از مرخصیمون کم کردن .

- درس دارم و حتی شروعش هم نکردم 



نظرات 2 + ارسال نظر
منجوق سه‌شنبه 5 فروردین 1399 ساعت 06:03 http://manjoogh.blogfa.com/

واقعا خوب گفتن تمام شدن سال 98 مبارک
ایشالا که بره برنگرده

درسته

زری دوشنبه 4 فروردین 1399 ساعت 07:57 http://maneveshteh.blog.ir

سلام سال نو مبارک، انشاالله که پر باشه از سلامتی برای همه مون.
من کتاب صوتی نمیتونم تمرکز کنم:( هی ذهنم میره به جاهای دیگه و فکر کردم به کارهای دیگه ام! شبیه نماز خوندن

زمان رانندگی امتحان کردی ؟

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.