یادداشتهای من

دفترچه یادداشت یه خانم متولد اوایل دهه 50

یادداشتهای من

دفترچه یادداشت یه خانم متولد اوایل دهه 50

22 آپریل 2024

- برام مهم نیست چند تا سایبری خائن به ملت اینجا رو میخونن . کامنتهاشون هم تا وقتی توهینی به کسی نباشه تایید میکنم اما به نظرم کسی اگه یه جو عقل داشته باشه میفهمه که میلیارد خرج کردن برای اسلحه ای که اصلا عمل نکرده و جایی رو هم خراب نکرده ، افتخار کردن نداره . این دولت فقط باعث شرمساری و بدبختیه برای ملت ایران . 

- خودم هم بد نیستم ولی زیاد خوب نیستم . کار میکنم اما از راندمانم راضی نیستم . از وضع خونه زندگیم و آشپزیم راضی نیستم ، از هیچی خودم راضی نیستم . 

- هنوز جوابی به ویزای مامان و بابا ندادن . اگه تکلیفم معلوم بود حداقل زمستون میرفتم ایران اما نرفتم و دیگه خیلی کلافه ام . 

- علی یکهو پیغام داد که تورنتو هستم و امروز اومدم و فردا صبح جلسه مهمی دارم . پرسیدم تا کی هستی ؟ گفت تا سه شنبه . همسر سابقم چهارشنبه عمل داره . همدیگه رو دیدم و ازش خواهش کردم بعد عمل یه خبر بهم بده ، به نظر میرسه زیاد حالش خوب نیست و من با اینکه تا حالا ندیدمش اما کاملا نگرانش هستم . شاید بخاطر دخترشونه که خیلی کوچیکه . 

- بقیه چیزها روی رواله ، یه کانتراکتور آوردم که اگه بشه درایو وی ( مسیر بین خیابون و پارکینگ ) رو تعمیر کنه و یه سکو هم تو حیاط بسازه که بتونیم یه انباری مانند اونجا نصب کنیم ( پیش ساخته اش هست ) پارکینگم داره میترکه از وسیله و امیدوارم بتونم خلوتش کنم .فعلا قیمت داده باید بهش بگم بیاد و کارو شروع کنه . 

خوب باشین